PracaGrupypl.praca.dyskusjeWlasna firma komputerowa › Re: Wlasna firma komputerowa
    From: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wlasna firma komputerowa
    Date: Mon, 24 Feb 2003 15:38:03 +0100

    k...@g...pl wrote:
    > Witam grupe.
    >
    > Wlasnie koncze studia na kierunku IT. Chodzi mi po glowie otwarcie
    > wlasnej firmy komputerowej tworzacej oprogramowanie bazodanowe. Czy
    > trudne sa poczatki takiej dzialalnosci. Jak rozpoczac...?

    MIec pomysl na produkt - jeden, dwa i dobrz go rpzemyslec. Zatrudnic sie
    gdzies zeby miec za co zyc i w miedzyczasie ten produkt stworzyc, potem
    kupic oficjalne narzedzia zarejestrowac firme, zrobic stronke i wystawic ten
    produkt -taki przyklad z zycia wziety - jak bedize dobry to juz bedziesz
    mial sie z czego utrzymac i rozwiajc dalej rozne rzeczy
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/