PracaGrupypl.praca.dyskusjeWłasna działalość, tylko jaka ??? › Re: Własna działalość, tylko jaka ???
    From: "Mark" <m...@S...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Własna działalość, tylko jaka ???
    Date: Tue, 17 May 2005 06:06:34 +0200
    Sender: m...@o...pl@217.153.15.118

    > Polska jest krajem w
    > którym można zarobić równie dobrze jak w dowolnym innym kraju.

    Bzdura. Dziś własnie zamknąłem moją ambitną działalnosć gospodarczą.
    Zatrudniałem kilka osób, zyski przeznaczałem na inwestycje, kupiłem sobie
    malucha za 500 zł i każdy grosz ładowałem w towar. Po roku użerania się z
    ZUSami (wszyscy pracowali po legalu) i resztą systemu, a co gorsza widząc
    dno w kieszeniach postanowiłem zakończyć to wspieranie polskiej klasy
    urzędniczej. Dość. Straciłem praktycznie wszystko - boli mnie jednak
    najbardziej coś zupełnie innego - przez wiele lat pracowałem w swojej branży
    i zawsze robiłem wszystko najlepiej jak się tylko dało, dbałem o własny
    rozwój, orientowałem się w ciekawostkach, nowinkach i dupa.. Z załem i
    prawie ze łzami w oczach likwidowałem najpierw jeden sklep - potem drugi.
    Marzenia mojego życia.

    I tylko dzieki Bogu - zostało mi kilkaset funtów i 300 zł na bilet. Raczej
    nie wrócę do Polski. Mam w d.. uznanie i szacunek innych - chcę żyć i godnie
    pracować i nie martwić się tym, kto mi jutro znów doje***

    Mark