PracaGrupypl.praca.dyskusjeWłasna działalość, tylko jaka ??? › Re: Własna działalość, tylko jaka ???
    From: Piotr <a...@a...mil.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Własna działalość, tylko jaka ???
    Date: Mon, 16 May 2005 07:21:00 +0200

    taoo wrote:

    > Szczerze wam powiem, że nie rozumiem takich ludzi. Nie rozumiem dlaczego
    > tak wiele osób chce wyjeżdżać z kraju! Być może żyje w innych realiach niż
    > reszta społeczeństwa (nie wydaje mi się), ale dla mnie Polska jest krajem
    > w którym można zarobić równie dobrze jak w dowolnym innym kraju.

    A ja rozumiem. Uruchomić teraz nową własną działalność, znaleźć klientów i
    zacząć na tym zarabiać zanim całą kasę "zje" ZUS czy spłata kredytów to
    wcale nie taka prosta sprawa. Jak ktoś nie ma nawet pomysłu tak jak autor
    wątku albo nie ma kapitału na rozpoczęcie czy wogóle brak mu smykałki do
    pracy na swoim to wyjazd z kraju jest dla niego całkiem rozsądną
    alternatywą.

    pozdrawiam
    Piotr