PracaGrupypl.praca.dyskusjeWłamanie do samochodu i kradzież firmowego laptopa. › Re: Włamanie do samochodu i kradzież firmowego laptopa.
    From: "cis_fun" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Włamanie do samochodu i kradzież firmowego laptopa.
    Date: Thu, 12 Dec 2002 00:34:05 +0100

    Użytkownik "Aleksander L." <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:at89ei$o71$1@news.gazeta.pl...
    | Witam,
    | Ostatnio mam same problemy, jedno to dostałem zwolnienie z pracy (tzw.
    oszczędności budżetowe) a teraz włamano mi się do samochodu i skradziono
    kilka bagaży, m.in. firmowego laptopa, którego nie zdążyłem jeszcze oddać.
    | Ponieważ jestem spoza Wa-wy (pracowałem w Warszawie) i przyjechałem się
    rozliczyć, więc zabrałem m.in. laptopa aby go zwrócić. Ale oczywiście
    musiałem wpaść na wspaniały pomysł wejścia w centrum do sklepu no i padło na
    mnie, pechowca. Że też złodziej musiał przechodzić koło mojego samochodu. W
    sklepie byłem zaledwie 5 minut ale jak wróciłem to bagaży nie już było.
    Zgłosiłem ten fakt na policji, przesiedziałem na komisariacie trzy godziny
    żeby wypisać tylko kilka papierków. Oczywiście policjant powiedział że nie
    mam co liczyć na odnalezienie komputera, bo oni mają dziesiątki takich
    zgłoszeń.
    | No i co teraz?!
    | Pracodawca chce zwrotu kasy za laptopa, a ja nawet nie mam za co żyć, bo o
    pracę w tym kraju baaardzo trudno.

    Na poczatku: Wyrazy wspolczucia.

    W kazdej firmie (przewaznie) jest taka informacja, ze w przypadku
    zniszczenia sprzetu pracownik jest odpowiedzialny ( oczywiscie, jesli
    zniszczenie bylo z jego przyczyny) za niego. Uwazam osobiscie, ze jestes
    odpowiedzialny za ten laptop. (Pomysl, gdybys Ty byl szefem firmy, to co bys
    zrobil).W/g mnie powinienes poprosic o splate w ratach ze wzgledu na trudna
    sytuacje finansowa.