PracaGrupypl.praca.dyskusjeWkurzyłem się › Re: Wkurzyłem się
    From: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wkurzyłem się
    Date: Thu, 24 Jan 2002 11:18:52 +0100

    Arkadiusz Ryćkowski wrote:

    > Prowadzę sobie rozmowy z pewną firmą na stanowisko programisty chyba już
    > ze 3 miesiąc (podobno było kilkuset kandydatów), 3 pogadanki w tym jedna
    > godzinna po angielsku, testy psychologiczne i na rozumienie tekstu. Nie
    > wiem czy reszta wiary to jakieś leszcze czy co (bo IMO mi poszło nie
    > najlepiej) ale na ostatnim spotkaniu dowiedziałem się, że mam duże
    > szanse i ostateczna odpowiedź miała być w zeszłym tygodniu. Czekałem
    > przy telefonie. I w dzisiejszej poczcie czytam sobie że kobieta z HR nie
    > mogła się skontaktować i prosi o telefon. Data wysłania jest 17.01 (na
> [...]
    Mea culpa, adrenalina zbyt szybko zadziałała

    w nocy jeszcze raz przejrzałem nagłówki i doszedłem do wniosku się to
    Lotus Notes oznaczył swoją datę wydania na 17 sytczynie (i rok był 2001)
    Zadzwoniłem, jeszcze się nie zdecydowali i podałem telefon do mojego
    poprzedniego kierownika
    obaczymy, ale szczerze mówiąc to nie mam ochoty po raz kolejny tracić
    paru miesięcy i przechodzić podobnego sita (wcześniej też jedno
    przeszedłem, z tym że byłem już pewniakiem i ..pa - chyba pani od HR
    miała decydujący głos)

    Arek