PracaGrupypl.praca.dyskusjeWiedza czy znajomosci ??? › Re: Wiedza czy znajomosci ???
    From: <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wiedza czy znajomosci ???
    Date: 24 Jun 2002 10:19:50 +0200

    > ... wiadomo zaś, że z personalnego przychylniej spojrzą na mniej zdolnego,
    > ale znajomego....
    > Pozatym, znajomemu (jeszcze lepiej kuzynowi) łatwiej zaufać, niż komuś
    > postronnemu.
    > To tak o ogólnych pracach.
    >
    > Natomiast, jeśli firma poszukuje naprawdę dobrego specjalisty (np.
    > programisty, grafika), to będzie się kierowała umiejętnościami, talentem,
    > doświadczeniem, pomysłami, a dopiero później wykształceniem. W każdej
    > firmie, gdzie szukałem pracy, najpierw sadzali mnie przy komputerze i
> [...]

    Czesc !
    Dzieki za odpowiedz

    Gdzie sa takie firmy, w ktorych sadzaja przed komputerem, zeby sprawdzic co
    umiesz???
    Ja bylem na 15 (pietnastu) rozmowach kwalif. i na ZADNEJ nie posadzono mnie
    przed komputerem, a tylko na dwoch pytali sie co umiem, jesli chodzi o
    programowanie (mialem byc programista). Jestem prawie pewien, ze gdyby
    pozwolili mi pokazac przy komputerze co umiem, to by mnie zatrudnili.
    Jesli moglbys mi podac adresy firm, gdzie chca zobaczyc co sie umie, to bylbym
    bardzo wdzieczny. Najlepiej w okolicach Katowic.

    To na razie