PracaGrupypl.praca.dyskusjeWiecej? › Re: Wiecej?
  • Data: 2003-03-18 19:03:06
    Temat: Re: Wiecej?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Neo[EZN] <h...@b...gnet.pl> wrote:
    > Mam pytanko.

    Niestety nie mam odpowiedzi ;-).

    Z tego co piszesz wynika, ze jestes sprytna osoba wspolpracujaca z mniej
    sprytnymi osobami.
    Ale nie _wydaje_ mi sie, zebys byl trudno zastepowalny tak wogule.
    Czy tam gdzie to sie dzieje - nie wiem.
    Twoje warunki pracy sa bardzo kiepskie i nie dziwie sie, ze chcesz
    cos z tym zrobic.

    Niestety nikt z grupy Ci nie podpowie jak bardzo ceni Cie szef, i czy
    podskakiwanie to w Twoim konkretnym wypadku droga do podwyzki,
    czy do utraty i tego zarobku.

    Mozesz rozwazyc jeszcze jakies inne warianty podniesienia swojego
    wynagrodzenia a jednoczesnie sklonienia firmy do czestszego korzystania
    z Twoich uslug ;-) np. 0,5 pln za godzine oczekiwania [ustalacie z gory
    w jakich godzinach musisz byc gotowy], 2-3 pln za czas podrozy do firmy
    i 6 za prace realna?
    albo stala kwote miesieczna i stala ilosc godzin do wykorzystania?

    bo tak jak masz, czyli masz byc gotowy zawsze, a placa Ci tylko za
    te kilka godzin w tygodniu to dosc horrorystyczny uklad.
    dokladajac do tego te godziny na piesze podroze - brrr.

    pozdrawiam

    romekk