PracaGrupypl.praca.dyskusjeWiecej? › Re: Wiecej?
  • Data: 2003-03-18 22:06:20
    Temat: Re: Wiecej?
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzik zwany Roman Kubik, w wiadomosci
    news:b57qha$jqm$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl napisal:
    > Niestety nie mam odpowiedzi ;-).

    Domyslilem sie, ze nie bedzie odpowiedzi "wprost" aczkolwiek oczekiwalem
    pewnych rad, za ktore Ci tutaj dziekuje.

    > Z tego co piszesz wynika, ze jestes sprytna osoba wspolpracujaca z
    > mniej sprytnymi osobami.
    > Ale nie _wydaje_ mi sie, zebys byl trudno zastepowalny tak wogule.

    Zdaje sobie z tego sprawe. Znam dziesiatki osob, ktore moglyby wykonywac
    to samo - mam natomiast te przewage, ze (chwalac sie brzydko ;) potrafie
    zrobic nieco wiecej niz duzo osob z tej firmy. Takze nie dosc, ze zrobie
    te papierkowa robote to jeszcze od czasu do czasu cos naprawie itd...

    > Czy tam gdzie to sie dzieje - nie wiem.
    > Twoje warunki pracy sa bardzo kiepskie i nie dziwie sie, ze chcesz
    > cos z tym zrobic.

    Dzieki za zrozumienie - obawialem sie glosow typu "ciesz sie, ze w ogole
    masz prace!" albo "jak na to, co robisz to i tak duzo dostajesz" (moze
    to i prawda :)

    > Mozesz rozwazyc jeszcze jakies inne warianty podniesienia swojego
    > wynagrodzenia a jednoczesnie sklonienia firmy do czestszego
    > korzystania z Twoich uslug ;-) np. 0,5 pln za godzine oczekiwania
    > [ustalacie z gory w jakich godzinach musisz byc gotowy], 2-3 pln za
    > czas podrozy do firmy i 6 za prace realna?

    Bardzo dobry pomysl - moim zdaniem lepszy niz ta podwyzka, ktora brzmi
    zapewne nieco mniej "kuszaco" dla szefa. Najlepiej bedzie stworzyc
    "papier" na ktorym jasno bedzie wszystko napisane - ile za dojazd ile za
    oczekiwanie na telefon itd...

    > bo tak jak masz, czyli masz byc gotowy zawsze, a placa Ci tylko za
    > te kilka godzin w tygodniu to dosc horrorystyczny uklad.

    Tak... Czesto otrzymuje telefon z "zaskoczenia" - np. tuz po napisaniu
    poprzedniego postu zadzwonil do mnie telefon, zebym sie zjawil w firmie.
    Przyjechalem, 18zl zarobilem i od 23-ciej jestem znow w domu. Jutro na
    6:30 (tylko ja moge miec takie godziny pracy ;)

    > dokladajac do tego te godziny na piesze podroze - brrr.

    W zimie mozna niezle zmarznac maszerujac przez pola albo czekajac na
    tramwaj nocny... No ale doceniam to, ze jest praca i ciesze sie kiedy
    troche sobie popracuje choc nie ukrywam, ze "refundacja" kosztow dojazdu
    poprawilaby znacznie moj nastroj odnosne tej pracy. Dziekuje za
    odpowiedz i pozdrawiam.
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.