PracaGrupypl.praca.dyskusjeWhirlpool-nagonki › Re: Whirlpool-nagonki
    From: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Whirlpool-nagonki
    Date: Thu, 02 Oct 2008 22:41:21 +0200

    Jotte wrote:
    > No i widzisz. A ktoś może mieć, bo się bardziej szanuje od ciebie.

    No widzisz, są różne progi wrażliwości i odbierania określonego
    działania jako "niegodne". Każdy uważa że jego jest akurat idealne.

    Zmartwie Cie. Istnieje jeszcze wyższy próg godności aniżeli Twój. Wyraża
    się słowami "pierdole nie robie. nie będe zapierdalał u jakiegoś
    niemca/żyda/chińczyka" i życiem z zasiłków.

    > Aha...
    > to już coś wyjaśnia...

    A NIE? Wykształcenie i możliwość wyboru zawodu nie jest sukcesem? To co
    nim jest? Urządzenie strajku albo postawa "pierdole nie robie"?

    P.