PracaGrupypl.praca.dyskusje › Webdesigner - jakie zarobki?

  • 51. Data: 2008-05-26 19:58:25
    Temat: Re: Webdesigner - jakie zarobki?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-26, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Bezpośrednio? Jak najbardziej.

    Miało być "Bezpośrednio? Oczywiście, że nie są.'. Przepraszam.
    Reszta wypowiedzi w mocy. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 52. Data: 2008-05-26 20:52:30
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Any User pisze:

    > Ale ich *bezpośrednio* nikt nie rozlicza z życia - a jedynie z
    > tworzonego oprogramowania.

    tak jak ty "bezposrednio" nie rozliczasz swocih pracowników, przestań
    prosze gadac glopoty i chociaz badz w swoich pogladach zbiezny !

    Kazdy pracownik nawet szeregowy odpowiada w jakis sposob za swoje
    dzialania i to bezposrednio a nie posrednio.

    Ps. Ostanio gadales jako to opie... swoich podwladnych bo co zawalili.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce

  • 53. Data: 2008-05-26 21:03:06
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    >
    > Kazdy pracownik nawet szeregowy odpowiada w jakis sposob za swoje
    > dzialania i to bezposrednio a nie posrednio.

    Znaczy twierdzisz, że jak ktoś się roztrzaska samochodem na skutek nawet
    ewidentnego błędu w oprogramowaniu, to ktokolwiek będzie próbował
    pociągnąć szeregowych programistów do odpowiedzialności karnej?

    Otóż nie. Zostaną co najwyżej pociągnięci do odpowiedzialności
    dyscyplinarnej, ale to już w ramach rozliczeń wewnątrz samej firmy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 54. Data: 2008-05-27 04:25:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Any User napisał(a):

    > Znaczy twierdzisz, że jak ktoś się roztrzaska samochodem na skutek nawet
    > ewidentnego błędu w oprogramowaniu, to ktokolwiek będzie próbował
    > pociągnąć szeregowych programistów do odpowiedzialności karnej?

    Tak rozumująć lada moment dojdziemy do tego, że to wszystko to wina
    Wielkiego Programisty, który programująć kod źródłowy Wszechświata
    pierdyknął się w wartości zmiennej "any_user" ;P

    j.

  • 55. Data: 2008-05-27 06:17:47
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Tak rozumująć lada moment dojdziemy do tego, że to wszystko to wina
    > Wielkiego Programisty, który programująć kod źródłowy Wszechświata
    > pierdyknął się w wartości zmiennej "any_user" ;P

    żeby się czepnąć, jakoś mi zapachniało przypisaniem stałej wartości do
    zmiennej, a ta raczej powinna wynikać z jakiś działań (wyliczeń)...
    sugeruję korektę "... pierdyknął się w procedurze wyliczania wartości
    zmiennej ...".
    Oczywiście wszystko mimo anyusera ;)