PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wdzwaniany internet w pracy, co moga zrobic?

  • 1. Data: 2005-02-22 11:23:36
    Temat: Wdzwaniany internet w pracy, co moga zrobic?
    Od: l...@p...fm

    Pracownik bez zadnych zarzutow, zdarzylo sie ze wykryto
    polaczenie do internetu, trwajace 10h. Prosza o wyjasnienia.
    Jakie moga byc konsekwencje ? Sprawa nie notoryczna,
    jednorazowa. Dodatkowo - pracownik objety ochrona 5 lat,
    Spoleczny Inspektor Pracy w zwiazku.
    Upomnienie? Nagana? Czy zwrot kosztow im starczy?
    --
    lexiu

  • 2. Data: 2005-02-22 11:27:36
    Temat: Re: Wdzwaniany internet w pracy, co moga zrobic?
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    l...@p...fm napisał :

> [...]
    > jednorazowa. Dodatkowo - pracownik objety ochrona 5 lat,
    > Spoleczny Inspektor Pracy w zwiazku.
    > Upomnienie? Nagana? Czy zwrot kosztow im starczy?
    Jak bez zarzutu to zasponsorować mu te 10h i upomnieć, że następnym razem to
    on zapłaci! w końcu premii i tak nie dostaje!
    --
    _____________________________

  • 3. Data: 2005-02-22 11:39:28
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    l...@p...fm napisał(a):

    > Pracownik bez zadnych zarzutow,
    zawsze musi byc pierwszy raz ;)

    > zdarzylo sie ze wykryto polaczenie do internetu, trwajace 10h.
    no to ja nie wiem co mozna przez 10h na necie robic

    > Jakie moga byc konsekwencje ?
    optymistyczne:
    a/ zadne = sponsoring
    b/ upomienie
    c/ rozmowa wychowawcza -nie rob tak wiecej;)

    pesymistyczne:
    a/ nagana
    b/ zwrot kosztow w wypadku braku logicznego uzasadnienia
    c/ sprawa w sadzie za blokade lini telefonicznej, w czasie ktorej
    firma poniosla straty - ale to juz wymysl na maxa, ktory zalezy
    od upierdliwosci wlascicieli firmy

    > Sprawa nie notoryczna, jednorazowa.
    fakt faktem, ze zaistniala

    > Dodatkowo - pracownik objety ochrona 5 lat,
    > Spoleczny Inspektor Pracy w zwiazku.
    takie stanowiska moim zdaniem to od razu powinno sie odstrzelic:)
    twierdze, ze to darmozjady

    pozdrawiam
    mhl999

  • 4. Data: 2005-02-22 11:47:49
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    l...@p...fm zapodał(a):

> [...]
    > jednorazowa. Dodatkowo - pracownik objety ochrona 5 lat,
    > Spoleczny Inspektor Pracy w zwiazku.
    > Upomnienie? Nagana? Czy zwrot kosztow im starczy?

    CO do pytania: chyba upomnieć -pewnie zapomniał wyłączyć? ;)

    a z innej beczki: czy oby ochronka nadal 5lat? Coś mi się nie widzi...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 5. Data: 2005-02-22 13:16:05
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Użytkownik "mhl999 " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zawsze musi byc pierwszy raz ;)

    > no to ja nie wiem co mozna przez 10h na necie robic

    Np. film sciagac.
    Ale jesli dobrze licze, to chodzi tu o zaledwie kilkadziesiat zlotych.
    Pracownik powinien sam sie zglosic, ze je zwroci.

    I.

  • 6. Data: 2005-02-22 14:16:48
    Od: l...@p...fm

    On Tue, 22 Feb 2005 14:16:05 +0100, "Immona"
    <c...@w...zpds.com.pl> wrote:

> [...]
    >Ale jesli dobrze licze, to chodzi tu o zaledwie kilkadziesiat zlotych.
    >Pracownik powinien sam sie zglosic, ze je zwroci.

    uwazacie, ze lepiej sie przyznac i zwrocic?
    10h to bodajze 60 zl. a nie bylo to sciaganie filmu
    tylko konfiguracja windy i sciaganie wszystkich
    update'ow... to se stalo i dzialalo, a pracownik
    nie olewal pracy... tylko robil to co do niego
    nalezalo...

  • 7. Data: 2005-02-22 14:35:31
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-22 15:16, Użytkownik l...@p...fm napisał:

> [...]
    > tylko konfiguracja windy i sciaganie wszystkich
    > update'ow... to se stalo i dzialalo, a pracownik
    > nie olewal pracy... tylko robil to co do niego

    Więc w czym problem? Z jakiej racji upomnienie, nagana? Jeszcze zwrot
    kosztów? To pracownik ma płacić za to, że szef skąpi 60zł miesięcznie na
    neostradę?

    --
    Witiia

  • 8. Data: 2005-02-22 14:44:15
    Od: l...@p...fm

    bo komputer byl prywatna wlasnoscia...
    :(

  • 9. Data: 2005-02-22 14:56:25
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-22 15:44, Użytkownik l...@p...fm napisał:

    > bo komputer byl prywatna wlasnoscia...

    czyli pracownik nie robił tego co do niego należało

    --
    Witiia

  • 10. Data: 2005-02-22 15:09:04
    Od: l...@p...fm

    On Tue, 22 Feb 2005 15:56:25 +0100, Witiia
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >czyli pracownik nie robił tego co do niego należało

    w wolnych chwilach moze i nie robil.
    a charakter pracy jest taki, ze nie trzeba siedziec
    przykutym do stanowiska... bo jesliby tak bylo, to
    nie moznaby nawet pogadac z kolegami o pierdolach...
    albo zrobic sobie herbaty.