PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa o pracę w Multibanku

  • 1. Data: 2005-02-22 12:08:16
    Temat: Rozmowa o pracę w Multibanku
    Od: "Wilq" <m...@p...fm>

    Witajcie.

    Mam palący problem. Zostałem zaproszony na jutro na rozmowę w sprawie pracy
    na stanowisko Opiekuna Klienta w call center (w Łodzi). Czy ktoś może wie
    jak przebiega dokładnie proces rekrutacji?? (ile etapów, na czym polegają
    itp.) Jakich pytań się spodziewać?? (jakieś szczegóły
    ekonomiczno-finansowe). Czy na miejscu jest spytać o zarobki??, a może ktoś
    już tam pracuje i wie ile można zarobić i jaka jest atmosfera w pracy.
    Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto mi udzieli jakichkolwiek informacji.
    Z góry bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-02-22 19:08:20
    Temat: Re: Rozmowa o pracę w Multibanku
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Przeciez proces rektutacji na operatora call center jest dokladnie opisany
    na ich stronie. Pierwszy etap to klasyczna rozmowa z HR-owcem, potem jest
    test komputerowy, a na koniec rozmowa z managerem call center polaczona z
    rozmowa z podstawionym klientem. Generalnie bardzo przyjemnie. Mnie
    podziekowali po trzecim etapie.

    apple

  • 3. Data: 2005-02-22 19:23:49
    Od: "Wilq" <m...@p...fm>

    Wiem, że proces jest opisany na stronie ;) ale chodziło mi o szczegóły. A
    możesz napisać, na czym polegała ta rozmowa z podstawionym klientem?? jakieś
    podchwytliwe pytania były czy coś takiego?? Jak bardzo potrzebna, do tych
    etapów rekrutacji, jest znajomość zagadnień finansowych, ekonomicznych czy
    jak je tam zwał .. bankowych????

  • 4. Data: 2005-02-22 19:41:47
    Od: Kratylos <k...@b...tego.civ.org.pl>

    Tue, 22 Feb 2005 20:23:49 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wilq napisał(a):

> [...]
    > etapów rekrutacji, jest znajomość zagadnień finansowych, ekonomicznych czy

    rozmowa nie jest podchwytliwa przed nia dostaniesz material ktory
    zaprezentujesz klientowi - dosc banalna sprawa
    aha jesli chodzi o call center w lodzi to zdecydowanie polecam PTC -
    najlepsze warunki pracy i placy
    w mbanku/multi banku jest dosc srenio i baardzo przejsciowo ;)

    --
    pozdr.
    Kratylos

  • 5. Data: 2005-02-22 19:44:00
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Wszystkie trzy etapy rekrutacji rozwleczone sa na osobne dni. Generalnie
    wiedza z zakresu bankowosci nie jest wymagana zadna - wszystkiego ucza Cie
    na miesiecznym kursie.

    Na pierwszej rozmowie - standardowe tematy: co do tej pory robilas, dlaczego
    chcesz pracowac, zainteresowania, zalety wady. Rowniez to, co wiesz o banku,
    np. jakie jego produkty znasz (takze warto poczytac strone). U mnie calosc
    trwala ok. 1/2h. Zaproszenie do etapu II dostalem chyba po 2-3 dniach.

    apple

  • 6. Data: 2005-02-22 21:22:43
    Od: "Wilq" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Kratylos" napisał(a):

    > aha jesli chodzi o call center w lodzi to zdecydowanie polecam PTC -
    > najlepsze warunki pracy i placy
    > w mbanku/multi banku jest dosc srenio i baardzo przejsciowo ;)

    No właśnie wiem że w PTC są super warunki, jadnak z tamtąd jak narazie do
    mnie nie dzwonią :| . A co do znaczy, że jest średnio i przejściowo???? Ile
    się dostaje na rękę?? Dzięki za odpowiedź.

  • 7. Data: 2005-02-22 21:38:19
    Od: Kratylos <k...@b...tego.civ.org.pl>

    Tue, 22 Feb 2005 22:22:43 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wilq napisał(a):

    > No właśnie wiem że w PTC są super warunki, jadnak z tamtąd jak narazie do
    > mnie nie dzwonią :| . A co do znaczy, że jest średnio i przejściowo???? Ile
    > się dostaje na rękę?? Dzięki za odpowiedź.

    kolega ktory tam pracowal mowil mi ze zazwyczaj na poczatku nei daja calego
    etatu, zatrudniaja sporo studentow na praktyke po tem szybko zastepuja ich
    nowymi.