PracaGrupypl.praca.dyskusje › DRQ - Kraków

  • 1. Data: 2005-02-22 09:16:15
    Temat: DRQ - Kraków
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Witam,

    czy ktoś może mi coś powiedzieć o tej firmie. Jak wygląda rekrytacja, czego
    wymagają, jakie zarobki, atmosfera itp.

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-02-22 10:34:01
    Temat: Re: DRQ - Kraków
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > czy ktoś może mi coś powiedzieć o tej firmie. Jak wygląda rekrytacja,
    > czego
    > wymagają, jakie zarobki, atmosfera itp.

    Hehe, a nie tłumaczyłam Ci już tego..? ;)

  • 3. Data: 2005-02-22 10:47:21
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości

    > Hehe, a nie tłumaczyłam Ci już tego..? ;)

    hmm, cheba nie ;)

    pozdrawiam,
    marcin

  • 4. Data: 2005-02-22 10:53:51
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Hmm. bo dopiero pisałam o tym w mejlu Marcinowi.. ok wiec Ci przekopjuje.

    Hmm.. naprawde dobra firma. Pod względem atmosfery, płacy, doceniania
    pracowników (bardzo dobre motywacje płacowe jak i pozapłacowe). Jeśli się
    starasz, chcesz być dobry firma Ci w tym pomaga. Ponadto ma jasno wyznaczoną
    ścieżkę kariery. Szczegóły masz na www. Wysyłasz do nich formularz i ew. sie
    kontaktują. Poza tym mozesz też wysłać napewno podanie pocztą. Firma
    zasługuje na bdb opinie.

  • 5. Data: 2005-02-22 10:53:56
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości

    thanks za info :)

    pozdrawiam,
    marcin

  • 6. Data: 2005-02-22 10:54:37
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Zaznaczam, że nie pracuje w niej, ale pracują tam moi znajomi. Stąd moja
    wiedza

  • 7. Data: 2005-02-22 18:31:57
    Od: NH <n...@o...pl>

    marcin wrote:

    > Witam,
    >
    > czy ktoś może mi coś powiedzieć o tej firmie. Jak wygląda rekrytacja,
    > czego wymagają, jakie zarobki, atmosfera itp.

    w drq jest duza rotacja pracownikow, firma jest wlasnoscia ster-projektu, a
    teraz po jego przejeciu - ABG. co jest a co bedzie to bardzo niepewne.
    firma zatrudnia tez ludzi z malym doswiadczeniem, byc moze ze po wiekszym
    projekcie staja sie zbedni, itp. itd.

    --
    NH

  • 8. Data: 2005-02-22 20:51:31
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > w drq jest duza rotacja pracownikow,
    Hmmm pierwsze slysze. Nie powiedzialabym ze rotacja jest wieksza niz gdzie
    indziej. Wrecz przeciwnie

    firma jest wlasnoscia ster-projektu, a
    > teraz po jego przejeciu - ABG.
    I co to zmienia? Właściciel jak każdy inny

    co jest a co bedzie to bardzo niepewne.

    A tego to juz pewnie nikt nie wie ;)

    > firma zatrudnia tez ludzi z malym doswiadczeniem, byc moze ze po wiekszym
    > projekcie staja sie zbedni, itp. itd.

    Tak, ale wielu z tym małym doswiadczeniem daje szanse i jesli sie ja umie
    wykorzystać mozna się powoli piąć do góry. Jeśli ktos jest cieńki i nie ma
    zamiaru się rozwijać, no to sory. Tak jest nie tylko w DRQ ale wszedzie
    praktycznie.
    I po wiekszym projekcie nie staja sie zbędni. Firma jesli potrzebuje kogos
    tylko do projektu to wynajmuje pracowników. Jeśli chce zatrudnić na stałe to
    zatrudnia.