eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWażność zarządzenia wywieszonego na tablicy w firmie. › Re: Ważność zarządzenia wywieszonego na tablicy w firmie.
  • Data: 2011-05-18 20:47:35
    Temat: Re: Ważność zarządzenia wywieszonego na tablicy w firmie.
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jotte wrote:

    > [...]
    >> Moje pytanie jest takie: czy tego typu "zarządzenie" wiszące na tablicy,
    >> lub
    >> leżące na stole, z punktu widzenia prawa (prawa pracy) ma jakąkolwiek
    >> wartość? Na zarządzeniu jest tylko podpis owego kierownika, natomiast - o
    >> ile się nie mylę - nikt nie podpisywał, że takie warunki akceptuje.
    >> Czy nie jest w takim przypadku niezbędna procedura, że każdy ma się
    >> podpisać, a w przypadku odmowy podpisu - ewentualnie - otrzymać
    >> wypowiedzenie umowy z ustawowym terminem?

    > Jeżeli w umowie o pracę masz zapis o godzinach pracy to musi być dla
    > każdego wypowiedzenie zmieniające albo porozumienie zmieniające.
    > Jeśli określa je regulamin pracy czy też obwieszczenie (w przypadku
    > pracodawcy nieobjętego obowiązkiem tworzenia regulaminu) - to wystarczy
    > ich zmiana i ogłoszenie jej w sposób przyjęty u danego pracodawcy (co
    > najmniej na 2 tyg. przed). Zgoda pracownika nie jest wówczas potrzebna.

    Bardzo dziękuję za informację.
    W umowie wprost wpisanych godzin pracy nie mam, więc najwyraźniej muszę się
    do zarządzenia zastosować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1