eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWażność zarządzenia wywieszonego na tablicy w firmie. › Re: Ważność zarządzenia wywieszonego na tablicy w firmie.
  • Data: 2011-05-18 18:11:27
    Temat: Re: Ważność zarządzenia wywieszonego na tablicy w firmie.
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 17 May 2011 22:58:43 +0200, Wojciech Jaczewski napisał(a):
    > Mam pewne pytanie dotyczące zarządzenia, które wywiesił na tablicy kierownik
    > w pracy. Treść zarządzenia informuje, że niby to od dnia X (w niedalekiej
    > przyszłości) wynagrodzenie nie będzie wypłacane za pracę w godzinach spoza
    > zakresu 7:00-17:00. Intencja jest taka, aby ludzie przychodzili nie
    > wcześniej niż o 7:00 i nie później niż o 9:00.
    >
    > [...]Czy nie jest w takim przypadku niezbędna procedura, że każdy ma się
    > podpisać, a w przypadku odmowy podpisu - ewentualnie - otrzymać
    > wypowiedzenie umowy z ustawowym terminem?

    A co na temat godzin pracy mówi Twoja umowa o pracę?

    Pozdrawiam,
    Waldek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1