PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wartosc strony www

  • 1. Data: 2003-08-26 00:24:14
    Temat: Wartosc strony www
    Od: "Chesterro" <g...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów
    choc czesto przegladam ta grupe dyskusyjna
    to jednak rzadziutko (hmmm mam nadzieje ze ortografa nie walnalem
    a brak mi synonimu - troszke pozna pora) zabieram tu głos

    moje pytanie:
    na jakiej grupie dyskusyjnej może ktoś wycenić stronki która zrobiłem ...
    Oczywiście przez pojęcie wartość rozumiem, cenę która ktoś
    byłby chętny wyłożyć za zrobienie czegoś takiego ..

    Tak wiem i spodzieawm sie odpowiedzi ze tyle ile wytargujesz
    Celowo nie zamieszczam adresu żeby nie być posądzonym
    o tanią reklame na publicznym forum ..

    ale myślę że grupa jest odpowiednia dla mojego pytania

    PS. Ktos sprytny z adresu dołaczonego w sygnaturze znajdzie
    jej adres bez problemu :)

    ---
    pozdrawiam grupowiczów

    Grzegorz Bober
    Biker vel Chester
    e# w...@w...pl
    t#
    gg# 2358450

  • 2. Data: 2003-08-26 00:32:32
    Temat: Re: Wartosc strony www
    Od: "Chesterro" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Chesterro" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > na jakiej grupie dyskusyjnej może ktoś wycenić stronki która zrobiłem ...

    oczywiście brakuje słowa 'wartość' :)

    --

    ---
    pozdrawiam

    ============
    Grzegorz Bober
    Biker vel Chester
    e# w...@w...pl
    t#
    gg# 2358450

  • 5. Data: 2003-08-26 01:43:27
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

    Chesterro wrote:
> [...]
    > zrobiłem ... Oczywiście przez pojęcie wartość rozumiem, cenę która
    > ktoś byłby chętny wyłożyć za zrobienie czegoś takiego ..

    Jakbys poprawil szate graficzna to moze bym dal z 50zl bo mniej nie
    wypada, proponuje zaczac od glownego bannera. I lepiej wywal strone
    wejsciowa bo przez chwile sie zastanawialem czemu nie ma zadnej tresci,
    albo postaraj sie aby link do reszty byl bardziej widoczny.

    --
    Karol, ICQ# 75033121 GG# 5133378 | ircnet #prgk

  • 4. Data: 2003-08-26 01:43:27
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

  • 3. Data: 2003-08-26 01:43:27
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

  • 6. Data: 2003-08-26 02:47:06
    Od: "Chesterro" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl> napisał w wiadomości

    > Jakbys poprawil szate graficzna to moze bym dal z 50zl bo mniej nie
    > wypada,

    dlaczego nie wypada dać mniej niż 50 zł ..?? coś jednak mój czas poświęcony
    jest wart w przeliczeniu na pieniądze ??

    > proponuje zaczac od glownego bannera.

    zgadza się .. jest toporny ... zajmowanie się zbieraniem informacji zabiera
    czas
    na rozwijanie mojego graficznego talentu :):)

    > I lepiej wywal strone wejsciowa bo przez chwile sie zastanawialem czemu
    nie ma zadnej tresci,
    > albo postaraj sie aby link do reszty byl bardziej widoczny.

    dzieki za ktytyczne uwagi. ..
    w pelni sie z nimi (niestety) zgadzam
    jednak chyba inaczej powieninem sformuowac pytanie:

    Ile za wykonanie (oczywiście bardziej przyjemne dla oka) i prowadzenie
    takiego czegoś można sobie krzyknąć
    (domyslam sie odpowiedzi - tyle ile wytargujesz)
    wiem ze jest to przeznaczone dal waskiego grona odbiorcow ..

    Ale zmienilem calkowicie temat.. nie o to pyatlem w pierwszym poscie
    watku

    koncze i pozdrawiam
    Grzesiek Bober
    Biker vel Chester
    gg#2358450

  • 7. Data: 2003-08-26 08:32:23
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

> [...]

    > ale myślę że grupa jest odpowiednia dla mojego pytania
    >
    > PS. Ktos sprytny z adresu dołaczonego w sygnaturze znajdzie

    nie ma grupy zajmującej się wyceną....
    na pl.comp.www można pogadać o technicznej stronie serwisu
    na pl.comp.grafika o wyglądzie
    a na pl.comp.www.nowe-strony ogłosić iż właśnie zakończyłeś budowę swojego
    serwisu i udostępniasz go ludziom pod adresem...

    natomiast co do ceny.. tak ... możesz wziąć dokładnie tyle ile
    wytargujesz... ale bez ostrych znajomości i powinowactwa u zamawiającego to
    za to co obecnie pokazujesz.. nie powinno się zapłacić nic... [wiem praca
    kosztuje.. ale wykonana zgodnie z wszelki prawidłami sztuki i z najwyższą
    starannością...]

    zatem.. poucz się jak to powinno wyglądać i zacznij od wolontariatu.... a
    potem z czasem gdy serwis nabierze tak jakości jak i stałych sympatyków...
    możesz zacząć na nim zarabiać...
    a ile? ano od 0 do dowolnej kwoty w dowolnej walucie..

  • 8. Data: 2003-08-26 08:58:30
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl>

    To czasem jak z obrazem. Takie "coś" jedno warte jest 10zł o drugie 100 mln
    zloty.
    Pokaż a ocenimy.

  • 9. Data: 2003-08-26 11:56:28
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

    Chesterro wrote:

    > dlaczego nie wypada dać mniej niż 50 zł ..?? coś jednak mój czas
    > poświęcony jest wart w przeliczeniu na pieniądze ??

    50zl uwazam za taka minimalna stawke, cos tam w koncu zrobiles, ale
    pamietaj, ze twoj czas jest cos wart tylko jesli ktos chce za niego
    zaplacic, a strona niestety nie prezentuje sie zbyt dobrze.

    > Ile za wykonanie (oczywiście bardziej przyjemne dla oka) i prowadzenie
    > takiego czegoś można sobie krzyknąć

    Strona jest dosc prosta, nie wymagala duzego nakladu pracy, sadze ze
    100-200zl w zaleznosci od tego jak sie bedzie prezentowala po gruntownych
    zmianach oprawy graficznej, oczywiscie mozesz krzyknac wiecej, wszystko
    zalezy od klienta.

    --
    Karol, ICQ# 75033121 GG# 5133378 | ircnet #prgk