PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa / projektant/programista baz danych

  • 1. Data: 2003-06-02 08:17:57
    Temat: Re: Warszawa / projektant/programista baz danych
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Desperado" <a...@a...net> napisał w wiadomości
    news:bbf0tm$1mdn$1@foka1.acn.pl...
    > Szanowny Przedsiębiorco, Biznesmenie, Pracodawco!
    >

    > Jeśli nie możesz mnie zatrudnić na w/w stanowisku, to wspomóż choć
    > przesyłając coś na konto:
    To musi byc jakas prowokacja;)
    /p

  • 2. Data: 2003-06-02 08:18:18
    Temat: Warszawa / projektant/programista baz danych
    Od: "Desperado" <a...@a...net>

    Szanowny Przedsiębiorco, Biznesmenie, Pracodawco!

    Jeśli nie możesz mnie zatrudnić na w/w stanowisku, to wspomóż choć
    przesyłając coś na konto:

    BRE BANK S.A./mBank nr 03 1140 2004 0000 3602 2847 1681 ANDRZEJ BRAUN

    gdyż od ponad pół roku jestem bez pracy i grozi mi eksmisja z wynajmowanego
    mieszkania oraz głód.
    Jestem niepoprawnym charyzmatycznym pracoholikiem dążącym do perfekcji w
    tym co robi,
    szybko zyskującym szacunek wśród jednych, wsród innych zaś zawiść. Dlatego
    jestem często zwalniany
    przez przełożonych. Przerost, być może chorobliwej, ambicji dosadniej
    określiła kiedyś pani psycholog
    z TP S.A.(po przeprowadzeniu testów rekrutacyjnych) nazywając "konfliktową
    osobowością" i skazując
    mnie tym samym na banicję. Coś w tym jest, gdyż zauważyłem że moja obecność
    nie tylko wzmaga
    aktywność (zaangażowanie i pracowitość) osób w moim otoczeniu (i to jest
    pozytywne) , dając niestety
    efekt uboczny w postaci antagonizacji na linii przełożony-podwładni.
    Przyczyn takiego stanu rzeczy upatruję
    w zdarzeniu z 1980r. gdy podczas wycieczki w Tatrach doznałem silnej
    depresji lękowej (choć góry znam
    od dziecka) charakterystycznej dla porwanych przez UFO (które być może
    maczało w tym palce),
    co również potwierdziła pani psycholog nazywając to "przeżyciem stanów
    odmiennej świadomości".
    Depresja wymagała kilkutygodniowego leczenia, po którym utrzymywał się stan
    chronicznego stressu
    (pochodzący z konkretnego miejsca - a mianowicie z nieba) towarzyszący mi aż
    do końca stanu wojennego
    w 1989r. W międzyczasie straciłem swoją żonę, która zachorowała na raka i
    zmarła zostawiając mnie z dwójką
    małych dzieci. W 1994r. straciłem także mieszkanie w wyniku niefortunnej
    inwestycji pieniędzy z jego sprzedaży
    na giełdzie (po utracie pracy w wyniku zwolnień grupowych).

    Ze swej strony zapewniam, że nigdy nie miałem kłopotów w porozumieniu ze
    współpracownikami
    zawsze uczciwie i rzetelnie wywiązując się ze swoich obowiązków, często
    otrzymując i udzielając pomocy
    kolegom z pracy. Od 1976r. pracuję jako projektant/programista specjalizując
    się od kilku lat w narzędziach
    ORACLE-owych oraz Javie (zainteresowanym na żądanie prześlę swoje CV i list
    motywacyjny).

    Z góry za wszystko serdecznie dziękuję.
    Z poważaniem,
    Andrzej B.

    P.S.
    Wszystko co powyżej napisałem jest szczerą prawdą, którą mogę łatwo
    udokumentować.
    Nawiążę także kontakt z osobami, które pomogłyby mi założyć Fundację Na
    Rzecz Osób
    Poszkodowanych Przez UFO (FNROPPU).

    Nie wyrzucaj starszych do lamusa.
    Oni chcą godnie doczekać emerytury.
    Idź na MATRIXA.
    Głosuj na TAK.

    TAKO RZECZE Chary Pracohol.

  • 3. Data: 2003-06-02 09:04:08
    Od: "Desperado" <a...@a...net>

    Niestety nie - takie jest życie. To raczej walka o przetrwanie.

  • 4. Data: 2003-06-02 11:13:47
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Desperado" <a...@a...net> napisał w wiadomości
    > Jestem niepoprawnym charyzmatycznym pracoholikiem dšżšcym do
    perfekcji w
    > tym co robi,

    Pierwsze kłamstwo. Gdybyś był "dążącym do perfekcji"
    to ustawiłbyś sobie poprawne kodowanie :-) (no offence)

    pzdr
    LF

  • 5. Data: 2003-06-02 11:33:17
    Od: "Desperado" <a...@a...net>

    Kodowanie mam poprawnie ustawione, tylko wklejając tekst z notatnika
    zapomniałem go przeredagować.
    Chary Pracohol.

  • 6. Data: 2003-06-02 11:40:07
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    > Kodowanie mam poprawnie ustawione, tylko wklejajšc tekst z notatnika
    > zapomniałem go przeredagować.

    Niestety, to nie jest problem z wklejeniem z notatnika
    tylko z ustawieniami Twojego Outlooka 6.0, którego używasz.

    Popraw ustawienia i wszystko będzie OK.

    pzdr
    LF

  • 7. Data: 2003-06-02 16:14:04
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > udokumentować.
    > Nawiążę także kontakt z osobami, które pomogłyby mi założyć Fundację Na

    Wcale mnie twoj (zapewne pozorny) brak pracy nie dziwi.

    FX

    ps. Niezle sie ubawilem :-)