PracaGrupypl.praca.dyskusjeWalka z bezrobociem (długie) › Re: Walka z bezrobociem (długie)
    From: RKacz <r...@j...us.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Walka z bezrobociem (długie)
    Date: Wed, 20 Mar 2002 10:06:01 +0100

    > Co o tym myslicie?

    Moze i cos w tym jest, ale polskie prawo zabrania stosowania
    reklamy porownaczej, a takie filmiki na pewno by nia byly,
    pozatym ktos (czyli my wszyscy) najpierw musielibysmy za to
    zaplacic (a ja osobiscie nie mam ochoty).

    Ja natomiast chcialbym zapytac:
    Jak zwykly smiertelnik ma zalozyc wlasna firme jezeli
    na dzien dobry kaze mu sie placic ponad 600 zl skladki na ZUS,
    ponad 100 zl skladki na pie%^%$ kasy chorych i to niezaleznie
    od uzyskanych dochodow ?!!!
    Gdyby nie takie zarzynanie malych bezrobocie w Polsce byloby duzo
    mniejsze (trudno mi dokladnie szacowac ale na pewno nie byloby to 20%)
    I niech mi nikt nie chrzani glupot, ze przedsiebiorcy w ogole nie
    placiliby na ZUS, ze by oszukiwali itp.
    Czy ktos z Was probowal sobie wyobrazic jak zarobic (chocby handlujac
    na targowisku) i wyjsc na swoje w takiej sytuacji? Ok 1000 zl trzeba
    zarobic i oddac temu naszemu pi&^%&u panstwu. Moje zdanie jest takie:
    jest to (prawdopodobnie) celowe ksztaltowanie polskiego rynku pracy, po
    to abysmy po wejsciu
    do Unii nie mieli za wysokich wymagan i zebysmy pracowali za tyle ile
    nam daja i nie narzekali, ze malo (patrz warunki pracy w supermarketach)