PracaGrupypl.praca.dyskusjeWalka z bezrobociem (długie) › Re: Walka z bezrobociem (długie)
  • Data: 2002-03-20 15:53:10
    Temat: Re: Walka z bezrobociem (długie)
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co o tym myslicie?

    ja jak mam kupic byle jakie byle tansze (niektore rzeczy na takiej zasadzie
    sie kupuje) to wybieram najtansze - sorry nie przeplace za Polskosc.
    a jak chce kupic najlepsze na jakie mnie stac - to dokladnie takie kupuje.

    przykro mi, ale wsrod moich priorytetow zakupowych nie ma i raczej nie pojawi
    sie "kraj producenta".

    zreszta w dzisiejszych czasach nie jest to pojecie precyzyjne.
    byc moze <obcy> towar powstal tam, ale na bazie naszych polproduktow,
    moze nawet byl u nas zrobiony, tylko sie tego wstydza napisac.
    i odwrotnie - "nasz" towar moze byc calkiem "nienasz" po uwaznym sie przyjzeniu
    z czego, kto, gdzie i za ile to zrobil i co sie stalo z pieniedzmi.

    pozdrawiam

    romekk