PracaGrupypl.praca.dyskusjeWalka z bezrobociem (długie) › Re: Walka z bezrobociem (długie)
    From: "malco" <m...@...b.c>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Walka z bezrobociem (długie)
    Date: Wed, 20 Mar 2002 09:19:09 +0100

    "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> wrote in message
    news:a79f2n$i9e$1@news.tpi.pl...
    > Uważam że w obecnej sytuacji finansowej budżetu i firm, najtańszym i
    > skutecznym sposobem walki z bezrobociem (znacznie skuteczniejszym od zmian w
    > Kodeksie Pracy) bylaby akcja edukacyjna społeczeństwa. Krótkie filmiki
    > nadawane w TV jako reklama pod hasłem "Kupuj wyprodukowane w Polsce, polskie
    > towary w polskich sklepach".
    > Co o tym myslicie?

    Witam,

    mysle ze to nie jest lekarstwo na obecna sytuacje w Polsce,
    obecnie trudno tak naprawde stwierdzic co jest wyprodukowane w Polsce,
    a co nie..... Jeszcze trudniej stwierdzic czy sklep, w ktorym sie kupuje
    jest oparty wylacznie na polskim kapitale.

    IMHO jedynym lekiem na poprawe sytuacji jest rownosc podmiotow gospodarczych,
    wobec prawa i urzedow,
    bez podzialu na duzych i malych, krajowych czy zagranicznych. Im wiecej panstwo
    (czytaj urzednicy) beda probowali czyms sterowac tym gorzej na tym wszyscy wyjda.

    Pozdrawiam
    Marcin