PracaGrupypl.praca.dyskusjeWalka z bezrobociem (długie) › Re: Walka z bezrobociem (długie)
  • Data: 2002-03-20 08:53:47
    Temat: Re: Walka z bezrobociem (długie)
    Od: "Nieznajomy" <n...@t...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Glupie w cholere,

    Mam znajomych, ktorzy pracuja dla Milki i Marsa (w Polsce) Chcialbys, zeby
    stracili prace?
    Nawiasem mowiac Goplana dawno zostala sprzedana obcemy kapitalowi (Marka
    dobrze sie kojarzy wiec zostala)

    W Knorrze czy w Dr Oetker takze pracuja Polacy...

    Moze chcialbys, zeby Polacy tworzyli nowe przedsiebiorstwa? To dobrze, ja
    tez bym tak chcial, ale do tego trzeba najpierw wyrzucic CALY dorobek prawny
    3 rp do kosza i napisac jasne i proste zasady od nowa!

    W Polsce zyja ludzie nie nawykli do wolnosci, wiec tak sie nie stanie. Na
    moje wyczucie tu zawsze bedzie czegos brakowac, zawsze bedzie malo i bedzie
    nedza.

    Twoja propozycja ogranicza sie do dzielenia wlosa na czworo i wyrywania
    sobie z gardla malych keskow miesa. Nie wnosi nowej wartosci dla ludzi.

    NZ