PracaGrupypl.praca.szukana › WAWA - Informatyk przyjmie każde zlecenie / Ochota

  • 1. Data: 2004-05-07 13:34:01
    Temat: WAWA - Informatyk przyjmie każde zlecenie / Ochota
    Od: "Informatyk MCP" <z...@o...pl>

    Serwis, Doradztwo, Administracja siecią W2K/XP, Helpdesk, Outsourcing na
    zlecenie, Pogotowie Komputerowe, w sytuacjach kryzysowych - Ostry Dyżur !!

    Posiadam wyższe wykształcenie, Certyfikat MCP Microsoftu z Windows 2000,
    duże doświadczenie techniczne.

    Przyjmę każde zlecenie, również w godzinach nocnych i weekendy, dojadę i
    wykonam usługę u klienta, nie pobieram opłat za niewykonaną usługę.

    GG : 280489

  • 2. Data: 2004-05-07 17:51:37
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    nie pobieram opłat za niewykonaną usługę.

    a szkoda, bo ja akurat place za niewykonane uslugi :)

  • 3. Data: 2004-05-08 10:53:11
    Od: "Informatyk MCP" <z...@o...pl>

    Pamiętaj :

    "Idioci nigdzie nie są mile widziani"

    Żegnam

  • 4. Data: 2004-05-08 11:48:50
    Od: "creep" <h...@n...pl>

    Użytkownik "Informatyk MCP" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pamiętaj :
    >
    > "Idioci nigdzie nie są mile widziani"
    >
    > Żegnam

    Taki z Ciebie informatyk... nie zna nawet zasad posługiwania sie usenetem :)
    Nie odpisuje się na nad postami.

    Pozdrawiam,
    creep

  • 5. Data: 2004-05-10 21:09:53
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "creep" <h...@n...pl> wrote :

    > Taki z Ciebie informatyk... nie zna nawet zasad posługiwania sie
    > usenetem :) Nie odpisuje się na nad postami.

    to mpc w jego nicku jest chyba od Microsoft .. i wszystko jasne

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/