PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl)

  • 31. Data: 2006-10-18 13:38:26
    Temat: Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl)
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 18 Oct 2006 08:02:02 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    w <s...@e...elsat.net.pl> napisał:

    > Też bym był zainteresowany. :)

    Ja też.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 32. Data: 2006-10-18 15:27:42
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

    > Skoro po rozmowie wiedzieli, ze mnie nie przyjmą, to
    > mogli mi to od razu powiedzieć, a nie wymagać napisania kodu na który
    > straciłem reszte dnia.

    Proste. Nie umieli zrobić sami to dali tobie, żebys się wykazał. Nie jest to
    niestety jedyna firma stosująca takie praktyki. Zapytam z ciekawości, jaką
    kwotę zaproponowałeś za swoja pracę 20 h / tydzień. Jeśli więcej niż 2-2,5
    kzł brutto to jestem przekonany iz to było przyczyną nie zatrudnienia cię.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076

  • 33. Data: 2006-10-18 20:29:48
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 18 Oct 2006 13:38:26 +0000 (UTC), Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net>

    Już dostałem.
    Ale dupek z rekrutującego.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 34. Data: 2006-10-18 21:39:41
    Od: michał <m...@N...pl>

    > kwotę zaproponowałeś za swoja pracę 20 h / tydzień. Jeśli więcej niż
    > 2-2,5 kzł brutto to jestem przekonany iz to było przyczyną nie
    > zatrudnienia cię.

    w warszawie? pragramista javy? chyba ktoś Cie oszukał ;).

  • 35. Data: 2006-10-19 05:38:15
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Jakub Lisowski wrote:
    > Dnia Wed, 18 Oct 2006 13:38:26 +0000 (UTC), Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net>

    > Już dostałem.
    > Ale dupek z rekrutującego.

    Po tylu ciekawych recenzjach ja tez prosze, zeby mi ktos podeslal :)

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 36. Data: 2006-10-19 06:52:58
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    Immona napisał(a):

    > Po tylu ciekawych recenzjach ja tez prosze, zeby mi ktos podeslal :)

    I ja i ja :-)

    zch

  • 37. Data: 2006-10-19 10:33:43
    Od: m...@g...com

    zch28 wrote:

    > I ja i ja :-)

    To i ja poproszę.

    Może by to jednak opublikować, wyiksowując np. nazwiska,maile itd....

    p. m

  • 38. Data: 2006-10-19 11:08:50
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    m...@g...com napisał(a):
    > Może by to jednak opublikować, wyiksowując np. nazwiska,maile itd....
    A po co wyiksowywac? Puscic calosc... niech rekruter nastepnym razem ma
    swiadomosc tego, ze jego zachowajnie zostanie ocenione
    A moze przy okazji ktos z TT to przeczyta?;)
    Skoro inni dostali na priva a autor watku nie chce wrzucic na poczte -
    to niech mi tez przesle na priva;)
    --
    badzio

  • 39. Data: 2006-10-19 11:38:08
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

    > w warszawie? pragramista javy? chyba ktoś Cie oszukał ;).
    Zauważyłeś, że na pół etatu ??
    Poza tym doświiadczenie uczelniane, a pięć lat doświadczenia w pracy to jest
    różnica. Jako, że mam znajomych robiących jako programiści javy to się mniej
    więcej orientuje ile można zarobić mając małe doświadczenie.

  • 40. Data: 2006-10-19 11:44:41
    Od: "NodeX" <n...@b...data.pl>

    "Włodi" <o...@p...wp.pl> wrote in message:
> [...]
    > jest różnica. Jako, że mam znajomych robiących jako programiści javy to
    > się mniej więcej orientuje ile można zarobić mając małe doświadczenie.

    Chciałbym sprostować, kandydowałem na stanowisko programisty C# (dodatkowo
    wymagana znajomosc C++)

    Jeśli chodzi o doświadczenie to istotnie nie pracowałem w żadnej firmie na
    etat/pół etatu, ale od dawien
    dawna jestem wolnym strzelcem (umowy o dzieło) i mam sporo projektów na
    swoim koncie (www.nodex.pl/projects.php)

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł Kielak 'NodeX'