PracaGrupypl.praca.dyskusjeW jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl) › Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl)
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies
    (www.tt.com.pl)
    Date: Wed, 18 Oct 2006 08:27:32 +0200

    Nixe napisał(a):
    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:2b838$4534f610$540a4bbe$23357@news.chello.pl>

    > No dobrze, ale jakiego właściwie traktowania z ich strony oczekiwałeś?
    > Pytam poważnie, bo z tego, co napisałeś, wynika, że powinni Cię wziąć na
    > góra 15-minutową rozmowę o dupie Maryni i od razu wiedzieć, że Cię
    > przyjmą i rzecz jasna powiadomić Cię o tym w 16. minucie rozmowy.
    > Obawiam się jednak, że celny wybór naprawdę dobrego człowieka na dane
    > stanowisko to nie jest pstryknięcie palcami.
    > BTW - może faktycznie wytypowali Ciebie, ale w międzyczasie znaleźli
> [...]

    Moim zdaniem po czesci ma racje. Sadze, ze rozmowa skonczyla sie tak na
    prawde po podaniu oczekiwan finansowych, od czego powinni rozmowe
    rozpoczac. Dlatego dobrym moim zdaniem sposobem jest pytanie o to
    o jakich pieniadzach rozmawiamy na poczatku rozmowy - jeszcze przez
    telefon. Oszczedza sie dzieki temu swoj czas i czas pracodawcy. Co
    do pieniedzy - to wystarcza rzad wielkosci. O konkretach rzeczywiscie
    nalezy porozmawiac juz na samym koncu.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl