PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › Re: W Polsce nie ma webdesignerow....? APEL
    From: Cezary Morga <c...@d...pl>
    Subject: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....? APEL
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sat, 25 Nov 2006 19:53:29 +0100

    vertret wrote:

    > Jest to TYLKO TWOJA wina, gdyż z wrodzonego sobie lenistwa i ciemnoty

    LOL! No ladnie. Czyli jesli ide do sklepu i ekspedient(-tka) ma mnie w dupie
    bo jest zajety(-ta) to MOJA WINA?

    > Musisz bardziej się postarać, aby potencjalni
    > zleceniobiorcy-sprzedawcy-pracownicy* czuli, że są dla ciebie kimś
    > wyjątkowym, że są ci bliskie idee braterstwa, że cenisz sobie ich życie

    No, bez jaj. Nie istotne jest czy sa mi bliskie idee braterstwa czy nie.
    Chce zakupic usluge a nie znalezc przyjaciela.

    > rodzinne i rozumiesz, że są sprawy ważniejsze niż odpowiadanie na jakieś

    Zycie rodzinne to powinni cenic przede wszystkim oni sami, bo oni dysponuja
    swoim czasem. Ja moge jedynie szanowac ich wybor, ale miloby by oni
    szanowali mnie.

    > wieśniackie e-maile.

    Skad wiesz, ze on wyslal wiesniackiego maila?

    W calym tym watku jedynie januszek napisal sensowny post.

    Pozdrawiam,
    --
    Cezary Morga