PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca › Re: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    From: Tyrmand <b...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    Date: Sun, 23 Jun 2002 14:03:15 +0200

    Roman Kubik raczyl napisac:

    > No to jak rozumiem, jesli narod wybierze Leppere powiesz OK, narod tak
    > chcial, a ja to narod, niech bedzie?

    A, przepraszam, co mialbym w tej sytuacji zrobic. Pisac glupoty j.w. w tej
    czy innej grupie? Zasygnalizowalem tylko, ze od obecnego czy poprzedniego
    rzadu moze w najblizszych latach powstac jeszcze gorszy.

    > hmm wiesz o przestepstwie i nie zglaszasz, nie przeciwdzialasz?
    > to sie nazywa wspoludzial...

    Jestes rozbrajajaco szczery:-) ale rzeba wiedziec co sie pisze.
    Wspoludzial, to zupelnie inna sprawa (zapytaj na pl.soc.prawo), ja
    oficjalnie nic nie wiem o jego przekretach, i w nich nie uczestnicze. Nie
    oszukiwalem i nie oszukuje US i pewnie dlatego jestem pracownikiem, a nie
    pracodawca. Czesciej niz myslisz, to wlasnie odroznia pracownikow od
    pracodawcow. Jest to pewne uogolnienie dlatego wszystkich uczciwych, ktorzy
    zbudowali wlasne firmy praca wlasnych rak z gory przepraszam.

    --
    Tyrmand