PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwaga- Nowy Płatnik

  • 1. Data: 2003-09-29 06:14:51
    Temat: Uwaga- Nowy Płatnik
    Od: "marzena_k" <m...@p...onet.pl>

    Uwaga, musisz wdrożyć nowego Płatnika?
    Albo po prostu rozpocząć wymianę dznych elektronicznie z ZUS-em?

    Nowy Płatnik( ważny od 1.10)- instalacja i szkolenie
    Pozdrawiam
    Kontakt: m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-09-29 06:52:43
    Temat: Re: Uwaga- Nowy Płatnik
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "marzena_k" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Uwaga, musisz wdrożyć nowego Płatnika?
    > Albo po prostu rozpocząć wymianę dznych elektronicznie z ZUS-em?
    >
    > Nowy Płatnik( ważny od 1.10)- instalacja i szkolenie

    Bez przesady.
    Ten Platnik jest latwiejszy niz "stary" a poza tym instrukcja obslugi jest
    tak jasno napisana, ze nawet ktos kto ma pierwszy raz z tym do czynienia to
    sobie poradzi.

    m.

  • 3. Data: 2003-09-29 06:59:44
    Od: "Parasite" <s...@g...pl>

    skad mozna zassac tego platnika ?
    czeka mnie dzis instalacja - tylko instalki mi brakuje a do ZUSu mi sie nie
    chce smigac ;)

  • 4. Data: 2003-09-29 07:13:22
    Od: "PaCh" <p...@w...pl>

    "Płatnik" aktualna wersja 5.01.001
    z dnia 4 września 2003 r.
    http://www.zus.gov.pl/programy.htm

    Pozdrawiam
    Paweł Chmielewski
    http://www.pach.biz

  • 5. Data: 2003-09-29 11:36:14
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Mon, 29 Sep 2003 08:52:43 +0200, "magia/maggie"
    <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

    >Ten Platnik jest latwiejszy niz "stary"

    Dla kogos kto jako tako porusza sie po komputerze - tak bedzie, ale dla kogos
    kto ma opanowana kolejnosc klikniec to bedzie tragedia.

    Niemniej ta grupa nie jest poswiecona reklamowaniu sie wiec autor powinien teraz
    grzecznie przeprosic i zmykac np. na pl.praca.szukana.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 6. Data: 2003-09-29 15:03:02
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Uwaga, musisz wdrożyć nowego Płatnika?
    > Albo po prostu rozpocząć wymianę dznych elektronicznie z ZUS-em?
    >
    > Nowy Płatnik( ważny od 1.10)- instalacja i szkolenie

    hm....
    jestem ciekaw czy potrafisz postawic tego płacznika na serwerku SQL na w2k?
    mysle ze nie .... ;)
    co do instalki, jest ona opisana, a w faq na www jest kilka rotfli - nawet
    technicy niewiedza co pisza ;]

    Jean

  • 7. Data: 2003-09-29 20:47:17
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    marzena_k napisał:

> [...]
    > Albo po prostu rozpocząć wymianę dznych elektronicznie z ZUS-em?
    >
    > Nowy Płatnik( ważny od 1.10)- instalacja i szkolenie

    Tak zupełnie na marginesie - podobne informacje można otrzymywać
    subskrybując newsletter ze strony www.zus.gov.pl

    A co do samego Płatnika - przynajmniej 5.09 nie widziałem żadnych
    chętnych po gotowe płytki w ZUSie, a warto, bo instalka na maksa ma
    chyba 80 MB, a dodatkowo na płytce znajduje się moduł szkoleniowy
    [szczerze, to nie przyglądałem mu się zbytnio].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 8. Data: 2003-09-29 23:09:46
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Mon, 29 Sep 2003 17:03:02 +0200, "Jean" <j...@w...pl> wrote:

    >jestem ciekaw czy potrafisz postawic tego płacznika na serwerku SQL na w2k?
    >mysle ze nie .... ;)

    Hmmm, stawialem na XP Prof., praca w sieci z kliku stanowisk i az takich
    komplikacji nie bylo (tyle ze bezsensowny instalator nie pozwala zainstalowac
    samego Platnika bez ktorejs bazy i niepotrzebnie zasmieca sie kazdy komp). A
    moze kolega podpowiedziec na jakie problemy mozna sie natknac przy W2K bo jakos
    nie mialem okazji instalowac, a kto wie kiedy zajdzie taka potrzeba.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *

  • 9. Data: 2003-10-19 13:25:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 29 Sep 2003 17:03:02 +0200, "Jean" <j...@w...pl> wrote:

    >jestem ciekaw czy potrafisz postawic tego płacznika na serwerku SQL na w2k?
    >mysle ze nie .... ;)
    A co w tym trudnego? :)

    WAM
    --