PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Irlandii

  • 1. Data: 2003-09-29 07:12:01
    Temat: Praca w Irlandii
    Od: "Joanna" <k...@o...pl>

    Poszukiwane sa osoby znajace angielski w stopniu umozliwiajacym
    komunikowanie sie do pracy na stanowiskach:
    - kelner
    - kierowca autobusu
    - robotnik budowlany (w tym przypadku angielski nie jest niezbedny)
    - organizator transportu
    - pomocnik elektryka
    - pracownik stadniny koni (wymagane doswiadczenie w pracy z tymi
    zwierzetami).

    Wyjazd na co najmniej 6 miesiecy - to nie jest praca sezonowa!
    Nie ma ograniczen wiekowych.
    Bez prowizji, oplat wyludzanych za rzekoma "konsultacje" itp.

    Zainteresowanych prosze o przeslanie c.v. w jezyku angielskim (koniecznie!)
    na adres k...@o...pl

  • 2. Data: 2003-09-29 07:15:27
    Temat: Re: Praca w Irlandii
    Od: "Joanna" <k...@o...pl>

    I, prosze, nie zabijcie mnie za zamieszczenie ogloszenia w niewlasciwym
    miejscu. Osmielil mnie KFC w Manchesterze :))...

  • 3. Data: 2003-09-29 22:51:36
    Temat: Odp: Praca w Irlandii
    Od: "Yoda" <y...@y...com>

    Użytkownik Joanna <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bl8m71$dai$...@a...news.tpi.pl...

    No a ilu tych pracownikow potrzeba, po jednym (jak w poscie) czy wiecej ?
    Napisz cos o firmach zatrudniajacych i o innych sprawach.

    ---

  • 4. Data: 2003-09-30 07:42:15
    Od: "Joanna" <k...@o...pl>

    > No a ilu tych pracownikow potrzeba, po jednym (jak w poscie) czy wiecej ?
    > Napisz cos o firmach zatrudniajacych i o innych sprawach.

    Nie, nie po jednym :)) ale nie napisze Ci, ilu konkretnie potrzeba, bo
    sytuacja zmienia sie z dnia na dzien. Pamietam na przyklad, ze dwa dni temu
    potrzeba bylo 5 kelnerow - ilu teraz, nie wiem. Wczoraj nagle trzeba bylo 2
    facetow, co sie znaja na ukladaniu kafelkow - mialam takich w bazie danych i
    wyjada w ciagu dwoch tygodni. Po prostu kazda informacja dot. ilosci wolnych
    miejsc, jaka Ci podam, bedzie za chwile nieaktualna.
    Firmy zatrudniajace - sa przerozne: hotele, stadniny, firmy budowlane. One
    po prostu informuja, ze potrzeba im ludzi do pracy. Laczy je jedno - maja
    siedzibe niedaleko Dublina, w miescie Naas. Bede umiala wiecej powiedziec na
    ten temat za kilka dni, bo w pojutrze wyjezdzam do Irlandii.
    Jezeli masz wolna chwile, przygotuj swoje CV po angielsku (koniecznie!) i
    przeslij je do mnie na k...@o...pl
    Nawet jezeli aktualne oferty Ci nie odpowiadaja, albo Twoje umiejetnosci nie
    pasuja do zadnego z wymienionych wyzej zawodow, niewiele tracisz, wysylajac
    CV. Bedzie sobie lezalo w bazie i wyplynie we wlasciwym momencie.
    Jedna uwaga dot. pisania CV. Wiem, jak sie je pisze, szukajac pracy w
    Polsce - wylicza sie ukonczone szkoly i podaje kolejne okresy zatrudnienia
    wraz z nazwa zajmowanego stanowiska. Tym razem warto napisac nie tylko to,
    co sie oficjalnie robilo, czyli prace "etatowe". Jezeli dorabiales sobie
    podczas wakacji, pracujac jako pomocnik kucharza albo kelner w knajpie,
    napisz o tym. Jezeli umiesz zajmowac sie konmi, bo od lat jezdzisz konno i
    masz bzika na tym puncie, napisz o tym - w hrabstwie Kildare sa setki
    stadnin i zapotrzebowanie na ludzi, ktorzy wiedza, jak wyglada kon, nie
    maleje. itd, itp.
    Zycze powodzenia i pozdrawiam,
    Joanna

  • 5. Data: 2003-09-30 08:04:20
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    <cut>

    Tylko te branze? A szeroko pojeci informatycy??? Czasem sie zastanawiam czy
    nie rzucic wszystkiego w diably i nie wyemigrowac juz teraz;)
    pozdrawiam
    /p

  • 6. Data: 2003-09-30 08:24:42
    Od: "Joanna" <k...@o...pl>

    Mnostwo osob pyta o mozliwosc zatrudnienia dla informatykow. Niestety, nie
    moge pomoc nawet moim przyjaciolom. Moj dobry znajomy, informatyk z
    kilkuletnia praktyka, po 6 miesiacach siedzenia w domu zdecydowal sie
    pojechac do Irlandii wlasnie. Ale bedzie tam pracowal jako kasjer... Wiem,
    ze nie o tym marzyl, ale po prostu nie mial wyjscia. Nikogo nie namawiam do
    podejmowania podobnych decyzji, ale tez rozumiem tych, ktorzy - w
    desperacji - to robia.

  • 7. Data: 2003-09-30 09:10:00
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    do
    > podejmowania podobnych decyzji, ale tez rozumiem tych, ktorzy - w

    Eeee, no ja naszczescie nie jestem w desperacji, a Twego kumpla rozumiem,
    lepsze to niz zyc na garnuszku rodzinki. Ja chyba poczekam na te Unie;)
    Pozdrawiam
    /p

  • 8. Data: 2003-09-30 11:17:37
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>

    tylko nadmienie ze na pozwolenie na prace czeka sie kilka miesiecy (tego sie
    nie przeskoczy) a czesc z zawodow ktore wymienilas jest na liscie na ktore
    pozwolen na prace sie nie wydaje.. wiec oferujesz prace na czarno. Warto
    zeby ludzie zdawali sobie z tego sprawe.

  • 9. Data: 2003-09-30 15:56:40
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    <cut>
    > Eeee, no ja naszczescie nie jestem w desperacji, a Twego kumpla rozumiem,
    > lepsze to niz zyc na garnuszku rodzinki. Ja chyba poczekam na te Unie;)

    Przepraszam bardzo, a co to zmieni? W całej Unii jest problem z pracą dla
    informatyków, nie tylko w Irlandii (jak by nie było członkiem Unii).

    Misiek

  • 10. Data: 2003-09-30 17:12:33
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Misiek" <g...@s...nl> napisał w wiadomości

    <cut>
    > Przepraszam bardzo, a co to zmieni? W całej Unii jest problem z pracą dla
    > informatyków, nie tylko w Irlandii (jak by nie było członkiem Unii).

    Taaak? A moj koles z roboty wlasnie na dniach dzwonil do GB do urzedu
    zatrudnienia, w mysl zasady ze najlepiej z pierwszej reki - stary, nawet u
    nich bylo kilkanascie ofert, nie wspominam o rekrutacjach przez portale itp,
    i z tego co powiedziala mila pani, nie bedzie tak zle.
    pozdr
    /p