PracaGrupypl.praca.dyskusje › Da sie uzyc z projektowania stron www?

  • 1. Data: 2003-09-28 21:59:15
    Temat: Da sie uzyc z projektowania stron www?
    Od: "Kerin" <k...@d...net>

    Pytanie jak wyzej..

    Chce zalozyc mala firme (a konkretniej, to juz jest zalozona). i pytanie czy
    da sie z tego uzyc,
    czy jest na rynku popyt na strony www. Zarobki okolo ~1600/miech mnie
    spokojnie satysfakcjonuja.
    Oczywiscie chodzi o web design na skale profesjonalna - flash animacje itd.

    pozdrawiam grupowiczow
    _____
    Kerin

  • 2. Data: 2003-09-28 22:05:38
    Temat: Re: Da sie uzyc z projektowania stron www?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kerin" <k...@d...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > spokojnie satysfakcjonuja.
    > Oczywiscie chodzi o web design na skale profesjonalna - flash animacje

    Ciezka sprawa - rynek kiepski, jest kilka powaznych firm ktore obskakuja
    duze instytucje, kilku(nastu/dziesieciu) freelancerow z nazwiskiem znanym na
    rynku i pare firm ktore probuja sie wstrzelic robiac po dumpingowych cenach,
    no i rzesza luznych gosci ktorzy trzaskaja chaltury za 1000 od przypadku do
    przypadku - IMO jesli nie nalezysz do tych znanych freelancerow (a sadzac po
    pytaniu nie nalezysz) to mozesz sie wsztrzelic w te ostatnia kategorie
    ludzi - nie licz, ze zarobisz na chleb.
    Chyba zebys podlapal zlecenia od owych duzych firm?
    Ale moge sie oczywiscie mylic.
    pozdrawiam
    /p

  • 3. Data: 2003-09-28 22:09:15
    Od: "motto" <m...@o...pl>

> [...]
    > spokojnie satysfakcjonuja.
    > Oczywiscie chodzi o web design na skale profesjonalna - flash animacje
    Spóźniłeś się jakieś 5 lat. Ale próbować zawsze możesz.
    Tłumaczyć mi się nie chce. Według mnie NIE licz na zbyt wiele.
    Poza tym flash to juz powoli zabytek. :)

  • 4. Data: 2003-09-29 09:45:45
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    motto wrote:
    > Spóźniłeś się jakieś 5 lat. Ale próbować zawsze możesz.

    Jakby wszyscy tak myśleli to by świat stał w miejscu i nie rozwijał
    się tzw. biznes. Nie spóźnił się. Zawsze może się okazać lepszy
    od tych, którzy zaczęli wcześniej.

    Gorzej, że zakładanie małej firmy w Polsce to koszmar ze względu
    na biurokrację oczywiście i nadmierny fiskalizm.

    > Tłumaczyć mi się nie chce. Według mnie NIE licz na zbyt wiele.

    Konkurujesz z nim w branży jak rozumiem? :)

    > Poza tym flash to juz powoli zabytek. :)

    To ciekawe. To co jest teraz up-to-date?

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10437 dzień życia, sprawność

  • 5. Data: 2003-09-29 09:53:32
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Konkurujesz z nim w branży jak rozumiem? :)
    Jestem Adminem, mimo ze z wyksztalcenia programista, ale pracuje jako admin
    wiec nie konkuruje :)

    > To ciekawe. To co jest teraz up-to-date?
    Ja cie uczyc nie bede :) Wybacz.

  • 6. Data: 2003-09-29 12:18:29
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > Jakby wszyscy tak myśleli to by świat stał w miejscu i nie rozwijał
    > się tzw. biznes. Nie spóźnił się. Zawsze może się okazać lepszy
    > od tych, którzy zaczęli wcześniej.

    ja tam jednak mysle ze ze swoim zawodem sie spoznilem 5 lat :)
    ale co zrobic :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 7. Data: 2003-09-29 12:42:26
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Marcin Strzyzewski wrote:
    > ja tam jednak mysle ze ze swoim zawodem sie spoznilem 5 lat :)
    > ale co zrobic :)

    Następny. Weź kałasza i wystrzelaj konkurentów :) Albo wyemigruj
    do kraju z większą przestrzenią rozwoju zawodowego :) W końcu
    Polska jest od tego, żeby za pieniądze podatników kształcić
    a potem zostawiać ludzi przed wyborem: zostać czy wyjechać?
    Wszyscy moi znajomi z wyższym wykształceniem, którzy pożegnali
    Matkę Polskę są zadowoleni i wracają tylko na święta rodziców
    odwiedzić :)

    Tu się zresztą bardziej nie rozwiniesz -- a w takiej Silicon
    Valley dowiesz się co będzie na topie za 20 lat ;)

    PS. Albo zmień zawód. Równie normalne w krajach z trochę
    inną kulturą i rozwojem niż Matka Polska.

  • 8. Data: 2003-09-29 12:46:15
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    motto wrote:
    > Jestem Adminem, mimo ze z wyksztalcenia programista, ale pracuje jako admin
    > wiec nie konkuruje :)

    Adminem jesteś powiadasz. "Admin" to brzmi dumnie :) Przepraszam, ale
    jakoś nie mogę się powstrzymać, widząc tego capsa :)
    Konkurujesz i zniechęcasz. Ta sama branża :)

    > Ja cie uczyc nie bede :) Wybacz.

    Jeszcze dowodzisz, że się nie znasz :) Naucz mnie. Proszę jeszcze raz.
    Co jest teraz na topie i dlaczego Flash to "powoli zabytek" ?

  • 9. Data: 2003-09-29 13:22:34
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > Następny.

    hehe nastepny ? :)

    > Weź kałasza i wystrzelaj konkurentów :)

    po co :) duza konkurencja akurat nie jest :)
> [...]
    > Wszyscy moi znajomi z wyższym wykształceniem, którzy pożegnali
    > Matkę Polskę są zadowoleni i wracają tylko na święta rodziców

    skoro w tym kraju wszystko dobija, rzad klamie i okrada ludzi, sprzedaje
    ustawy, wprowadza chore pomysly ( biopaliwa, winiety itp kretynskie
    pomysly ) nie robiac nic oprocz pustych deklaracji to czemu mam tu
    siedziec ? noi ostatni pomysl podatek 80 %
    czemu nie 99 ?

    > Tu się zresztą bardziej nie rozwiniesz -- a w takiej Silicon
    > Valley dowiesz się co będzie na topie za 20 lat ;)

    hehe no kalifornia, surfing.. :)

    > PS. Albo zmień zawód. Równie normalne w krajach z trochę
    > inną kulturą i rozwojem niż Matka Polska.

    ale ja nie chce bo robie to co lubie :)
    zmienie otoczenie. prosciej

  • 10. Data: 2003-09-29 16:30:21
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Marcin Strzyzewski wrote:
    > po co :) duza konkurencja akurat nie jest :)

    No to nie rozumiem w jakim sensie spóźniłeś się o pięć lat :)

> [...]
    > pomysly ) nie robiac nic oprocz pustych deklaracji to czemu mam tu
    > siedziec ? noi ostatni pomysl podatek 80 %

    Żeby były pieniążki na bezpłatne studia dla milionów studentów, którzy
    potem będą pisać na tę grupę, że nie mają pracy. A nie mają pracy, bo
    takie są podatki, właśnie po to żeby mieli bezpłatne studia. I kółeczko
    się zamyka :)

    > hehe no kalifornia, surfing.. :)

    Poczytaj książkę Marka Hołyńskiego "Emailem z Doliny Krzemowej"
    w przerwie między kolejnym odcinkiem "Słonecznego patrolu" ;>

    > ale ja nie chce bo robie to co lubie :)
    > zmienie otoczenie. prosciej

    Coś bym napisał, ale się powstrzymam ;) W końcu występujemy
    pod prawdziwymi pseudonimami tutaj :)