PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop przy zatrudnieniu na czas określony !!! › Re: Urlop przy zatrudnieniu na czas określony !!!
    From: "Dadi" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop przy zatrudnieniu na czas określony !!!
    Date: Mon, 10 Feb 2003 13:25:11 +0100

    news:4650.00000300.3e478fa6@newsgate.onet.pl...
    > urlop należy Ci się prporcjonalnie do przepracowanych miesięcy. Swój
    wymiar
    > urlopu podziel przez 12 i pomnóż przez ilość miesięcy przepracowanych i
    wynik
    > zaokrągli do pełnych dni.Pracodawca ma rację, jeżeli w ogóle Ci się urlop
    należy
    > i to jest Twoja pierwsza praca w 2003 to np.2 dni urlopu będą Ci się
    należało
    > po przepracoawniu 1 miesiąca.Pozdrawiam.

    Za bardzo nie rozumie tej odpowiedzi
    a wiec nie jest to moja pierwsza praca w zyciu staz moj wynosi 15 lat,
    teraz jestem skierowany na prace interwencyjne umowa na czas okreslony do
    31.05.2003
    Wiec gdzie tu ma pracodawca racje skoro odpowiedz brzmi ze urlop nabywam po
    przepracowaniu 1 miesiaca ????
    Pozdr Andrzej