PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop okolicznosciowy, a konczaca sie umowa i urlop wypoczynkowy › Re: Urlop okolicznosciowy, a konczaca sie umowa i urlop wypoczynkowy
  • Data: 2008-05-24 09:51:38
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy, a konczaca sie umowa i urlop wypoczynkowy
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości
    b.googlegroups.com

    > To interesujące zagadnienie.
    > Moim zdaniem właściwe jest to, co napisałeś.
    > Urlop wypoczynkowy służy wypoczynkowi, okoliczności (zdarzenie losowe)
    > uprawniające do urlopu okolicznościowego uniemożliwiają jego
    > wykorzystanie w tym celu. Podobnie jak choroba i ZUS-ZLA podczas urlopu
    > wypoczynkowego nie powoduje, że pracownik poświęca urlop wypoczynkowy na
    > leczenie.

    A mi się wydaje, że tu będzie odwrotnie.
    Urlop okolicznościowy nie przerywa biegu normalnego urlopu - tak jak to
    jest przy chorobie. Czyli jak w tym czasie miał normalny urlop, to po
    prostu nie skorzysta z urlopu okolicznościowego. To bardziej jest
    zwolnienie z pracy płatne, a nie zwolnienie z urlopu.
    Dla autora wątku: poszukaj w internecie. Wydaje mi się, że gdzieś kiedyś
    z podobnym przypadkiem się spotkałam tylko że to chodziło o urodzenie
    dziecka. I właśnie na ten temat się pip albo nawet sąd wypowiadał.

    --
    Pzdr.
    Nikiel ;)