PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop, a wypowiedzenie

  • 1. Data: 2003-01-07 09:50:34
    Temat: Urlop, a wypowiedzenie
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Aktualnie jestem na tzw. przymusowym urlopie bezpłatnym. Zastanawiam
    się, z właściwie jestem zdecydowany pożegnać się z firmą, w której pracuję.
    Składając wypowiedzenie teraz, a obowiązuje mnie dwu tygodniowy okres
    wypowiedzenia. Będę musiał przepracować jeszcze dwa tygodnie po skończeniu
    urlopu? Czy może okres wypowiedzenia będzie sobie biegł jak będę na urlopie?

  • 2. Data: 2003-01-12 12:13:19
    Temat: Re: Urlop, a wypowiedzenie
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Witam. Nie ma żadnego przepisu który by zabraniał Ci tak postąpić.Tylko złóż
    wypowiedzenie w odpowiednim terminie najlepiej w piątek,żeby termin bieg od
    następnego tygodnia. Z pozdrowieniami.