PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa s.c

  • 1. Data: 2002-12-11 23:11:28
    Temat: Umowa s.c
    Od: "HAWK" <h...@2...pl>

    naco szczegolnie uwazac przy zakladaniu spolki cywilnej przy podpisywaniu
    umowy
    za wszystkie sugestie serdecznie dziekuje

  • 2. Data: 2002-12-12 19:50:50
    Temat: Re: Umowa s.c
    Od: "Irena" <i...@p...onet.pl>

    Za żadną cholerę nie zakładaj spółki cywilnej. To bagno. Najbliższy
    przyjaciel może stać się twoim wrogiem. Diabeł, naprawdę diabeł (wiem, co
    mówię) wymyślił spółki.
    Baw się dobrze!

  • 3. Data: 2002-12-13 06:58:36
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

    Zgadzam się z tym. Po dwóch nieudanych spółkach, wspólnikach z których jeden
    żył na wysokim poziomie i co za tym idzie wydawał dużo pieniędzy, a drugi
    musiał koniecznie wyremonotować dom zostałam z dużymi długami. Ponadto
    pułapką jest to że za zobowiązania spółki odpowiada się własnym majątkiem.
    Jeśli koniecznie musisz założyć sc a masz współmałżonka to pierwsze co
    zróbcie podpiszcie u notariusza intercyzę i wywieście ją w siedzibie spółki
    tak żeby była widoczna. To bardzo ważne bo jeśli wierzyciel o tym nie
    wiedział to nie możesz się na nią powołać. Ustalcie sobie w spółce wypłaty
    aby nie brać na wyrost >>bo jest kasa<<. Nie zatrudniaj żony, męża, mamy,
    taty, dzieci własnych- zapłacisz od nich ZUS ok 600zł na miesiąc bo są
    traktowani jak osoby współpracujące i składki ZUS-owskie są takie jak za
    ciebie.
    pozdrawiami i życzę powodzenia. Ewfka