PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa - przedluzenie, problem? › Re: Umowa - przedluzenie, problem?
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa - przedluzenie, problem?
    Date: Tue, 4 Jan 2005 19:45:47 +0100

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Mr V <v...@p...fm>
    wystukał[a]:
    > Witam!
    > Moj problem jest nastepujacy:
    > Zostalem zatrudniony na 3 miesiece (umowa o prace), no i 31 grudnia
    > umowa sie skonczyla. Do tej pory szef nie rozmawial ze mna na temat
    > przedluzenia i moje pytanie, co robic? Czekac, az mnie poprosi na
    > negocjowanie warunkow dalszego zatrudnienia, samemu sie upomniec, ze
    > umowa sie skonczyla, czy moze cos jeszcze innego?

    Może po prostu zapomniał, że panu się umowa kończyła... czasami tak się
    zdarza wśród zapracowanych kierowników. Radzę delikatnie wspomnieć, że
    już panu umowa się skończyła i wypadałoby podpisać następną. Ale nadal
    pan pracuje, wykonuje swoje dotychczasowe zadania? W świetle prawa,
    takie pracowanie byłoby równoznaczne z zawarciem umowy na czas
    nieokreślony, ale lepiej nie podpadać pracodawcy i nie kłócić się o to
    (szef też człowiek).

    A co do podwyżki - to nie mam zielonego pojęcia. Może spróbuj w jakiś
    inny sposób pieniądze 'wyciągnąć'. Np. opłatą za jakiś kurs, studia
    podyplomowe - które dla pracodawcy będą kosztem, a dla ciebie nie będą
    przychodem, w dodatku będzie to nieoskładkowane (czyli zus odpada). A
    potem jakby co, to takie coś może wzmocnić twoją wartość na rynku pracy.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #