PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzielo z VATem???? › Re: Umowa o dzielo z VATem????
  • Data: 2003-12-22 23:59:46
    Temat: Re: Umowa o dzielo z VATem????
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie sie waza w sejmie losy ustawy, ktora przywalic ma wszystkim
    > freelancerom VAT do umowy o dzielo. CZy ktos zna szczegoly? Bo mnie
    zmrozilo...

    To niestety prawda. Powyzej jakiegos obrotu rocznego,
    staniesz sie obligatoryjnie vatowcem. Jaja sie zaczna dla Ciebie wtedy
    gdy zleceniodawca bedzie z definicji nievatowcem np. panstwowa
    uczelnia, ktora naliczonego przez Ciebie vatu nie bedzie mogla
    odliczyc wiec wybierze kogos innego, nievatowca.
    t.