PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzielo a Dzialnosc Gospodarcza › Re: Umowa o dzielo a Dzialnosc Gospodarcza
  • Data: 2009-11-06 21:07:22
    Temat: Re: Umowa o dzielo a Dzialnosc Gospodarcza
    Od: Krzysztof Raczkowski <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:

    > No ale nie określasz "umowami" w jakich obszarach (ramach) prowadzisz
    > działalność, tylko właśnie poprzez wpisy w PKD.

    Masz rację. IMO to oznacza, że nie wszystko, co mogę wykonać na
    zlecenie/dzieło jestem w stanie zrobić w ramach prowadzonej działalności
    gospodarczej. Ale nie ma w ustawie wyraźnego zakazu, który mówi, że nie mogę
    tego, co wykonuję w ramach działalności gospodarczej wykonać poza tą
    działalnością.
    Może ktoś działa jak ja i jest mi w stanie jednoznacznie powiedzieć, czy mam
    rację (i poprzeć to np. kontrolą US, czy czymś takim)?
    Nie chciałbym mieć w przyszłości kłopotów, a nie wszystkie umowy zlecenia
    mogę przenieść na działalność gospodarczą.

    --
    Krzysztof Raczkowski
    r...@g...com