PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzielo a Dzialnosc Gospodarcza › Re: Umowa o dzielo a Dzialnosc Gospodarcza
  • Data: 2009-11-09 08:39:12
    Temat: Re: Umowa o dzielo a Dzialnosc Gospodarcza
    Od: Kviat <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 22:50, Krzysztof Raczkowski <r...@g...com> wrote:
    > Źle zrozumiałeś moją wypowiedź. Mam kilka zleceń wykonywanych w ramach
    > umowy-zlecenia, których z pewnych względów nie mogę podpiąć pod działalność
    > gospodarczą - po prostu musi to być umowa-zlecenie i już. A tematyka zleceń
    > ściśle pokrywa się z prowadzoną przeze mnie działalnością. Chciałbym mieć
    > pewność, że mogę tak robić.

    Nie wiem czy odpowiedź Cię zadowoli :)
    Myślę, że kluczowym kryterium tutaj będzie ocena tych "pewnych
    względów".
    Jeżeli z wyliczeń okaże się, że w wyniku rozliczenia na podstawie
    umowy-zlecenia wyjdzie do zapłaty mniejszy podatek (podatki), to te
    "pewne względy" mogą być podciągnięte pod celowe działanie
    ("kombinowanie" :)) aby uszczuplić zobowiązania wobec skarbu państwa.

    Art. 44 KKS i 54 KKS

    Pozdrawiam
    Piotr