PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzielo a Dzialnosc Gospodarcza › Re: Umowa o dzielo a Dzialnosc Gospodarcza
  • Data: 2009-11-04 22:16:15
    Temat: Re: Umowa o dzielo a Dzialnosc Gospodarcza
    Od: Maciej Friedel <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Teicky pisze:
    > Witam,
    > Mam zamiar podpisac umowe o dzielo ale prowadze rowniez swoja dzialanosc
    > gospodarcza. Umowa o dzielo pokrywa sie z rzeczami wykonywanymi na rzecz DG.
    >
    > 1. Jezeli dzialnosc wystartuje 1 grudnia a umowa jest podpisana np 15 listopada
    > czy to ma jakies znaczenie ?

    jeżeli umowa na dana usługę pokrywa sie z PKD nie możesz podpisać takiej
    umowy, musisz wystawić normalna fakturę vat, albo wykreślić wpis z PKD

    > 2. Jak teraz sobei obliczyc kwote brutto ? Na umowie o dzielo mam np 10 tys
    > ale chyba musze wystwic fakture 10 tys + VAT ?

    wystawić fakturę vat na umowę o dzieło ?
    poza tym nie można wystawiać faktury na usługę którą wykonasz przed
    rozpoczęciem działalności

    maciek

    --
    Maciej Friedel