PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa na czas okreslony, praca zdalnie - problemy › Re: Umowa na czas okreslony, praca zdalnie - problemy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa na czas okreslony, praca zdalnie - problemy
    Date: Sun, 19 Nov 2006 22:33:24 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 19 Nov 2006 22:38:10 +0100, aga <a...@i...pl>
    w <ejqis1$pui$1@news.task.gda.pl> napisał:

    > Witam,
    > moja sytuacja przedstawia sie nastepujaco:
    >
    > Pracowalem w firmie informatycznej na caly etat od lipca do wrzesnia. Z
    > szefem ustalilem wczesniej, ze od pazdziernika moge pracowac na 1/2 etatu
    > zdalnie. Tydzien przed koncem wrzesnia przypomnialem mu jeszcze o tym. Szef
    > mial postanowic co dalej. Mial znalezc dla mnie projekt/czesc projektu, nad
    [ ... ]
    > Od pazdziernika (zgodnie z ustaleniem) nie przyjezdzalem do firmy. Szef pare

    Ustalenia nie było na piśmie, prawda?

    > spieszyl sie, zeby ustalic wszystko dokladnie. Dopiero ok. 20 pazdziernika
    > podpisalem aneks do umowy, ze od 1 listopada nastepuje zmiana wymiaru
    > godzinowego.

    A dopiero pojawiło się od 1 listopada.

    > I teraz najwazniejsze:
    > W pewnej z rozmow dal mi do zrozumienia, ze za pazdziernik nie bedzie
    > nalezalo mi sie wynagrodzenie (?!).

    No jest to nawet logiczne - nie wykonywałeś pracy.
    Maiłeś umowę, bo jej zmiana nastapiła od 1 listopada, a od 1 października
    nie przychodziłeś do pracy i jest jedna wielka dziura w ewidencji
    twojego czasu pracy.

    Dla mnie, to powinieneś się cieszyć, że nie dostałeś art 52, szefowi
    widać jestes potrzebny, albo cię ceni, albo coś szykuje, więc dalej
    pracujesz, tylko od listopada w zmienionym wymiarze godzinowym.
    Potraktuj październik jako urlop bezpłatny, tak chyba bedzie
    najbezpieczniej, bo niczego namacalnego dla firmy nie zostawiłeś.
    To moje osobiste zdanie.

    > Bartek

    ja czyli jakub
    Revoke.