PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa czas nie określony czy czas nieokreślony?

  • 1. Data: 2006-11-08 11:00:14
    Temat: Umowa czas nie określony czy czas nieokreślony?
    Od: martinezz <m...@r...vline.pl>

    Czy ktoś wie dlaczego w KP raz jest napisane czas nie określony, a innym
    razem na czas nieokreślony (np. Art 30 § 4 i Art. 36? § 1). Wydaje mi
    się,że kiedyś tam został zrobiny ortograf, a teraz przy okazji różnych
    zmian jest on poprawiany, ale to tylko moje domysły.

    pzdr
    martinezz

  • 2. Data: 2006-11-08 12:53:23
    Od: "usmiechant" <u...@b...pl>

    Użytkownik "martinezz" <m...@r...vline.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się,że kiedyś tam został zrobiny ortograf, a teraz przy okazji różnych
    > zmian jest on poprawiany, ale to tylko moje domysły.

    Tak. Ale wiemy to m.in. dlatego, ze internet jest wielka skarbnica wiedzy.

    http://www.idn.org.pl/sonnszz/nieokreslony.htm

    u.

  • 3. Data: 2006-11-08 16:42:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 08 Nov 2006 12:00:14 +0100, martinezz
    <m...@r...vline.pl> zakodował:

    I w którym miejscu masz pisane łącznie?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2006-11-09 08:24:06
    Od: martinezz <m...@r...vline.pl>

    Kaizen napisał(a):

    > I w którym miejscu masz pisane łącznie?

    No w Art. 36? § 1.

    pzdr
    martinezz

  • 5. Data: 2006-11-09 15:43:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 09 Nov 2006 09:24:06 +0100, martinezz
    <m...@r...vline.pl> zakodował:

    >No w Art. 36? § 1.

    W mojej wersji (z sejm.gov.pl) jest osobno. Pytanie adresuj do admina
    strony (BTW - skąd tak masz?) gdzie to znalazłeś albo do wydawcy
    książki.

  • 6. Data: 2006-11-09 18:13:49
    Od: martinezz <m...@r...vline.pl>

    > W mojej wersji (z sejm.gov.pl) jest osobno. Pytanie adresuj do admina
    > strony (BTW - skąd tak masz?) gdzie to znalazłeś albo do wydawcy
    > książki.

    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy?sec
    =020203

    W papierowych wersiach również tak jest ,ale patrz na Art. 36 1 § 1.

    pzdr
    martinezz

  • 7. Data: 2006-11-09 19:07:44
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 09 Nov 2006 19:13:49 +0100, martinezz
    <m...@r...vline.pl> zakodował:

    >http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy?se
    c=020203

    Zmień serwis. W pdfie z sejm.gov.pl jest inaczej.

    >W papierowych wersiach również tak jest ,ale patrz na Art. 36 1 § 1.

    A konkretnie to którego wydawcy?

  • 8. Data: 2006-11-10 08:20:46
    Od: martinezz <m...@r...vline.pl>

    > A konkretnie to którego wydawcy?

    Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis, wydanie z 2004 roku.

    pzdr
    Martinezz