PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa

  • 1. Data: 2005-01-06 09:47:17
    Temat: Umowa
    Od: "dodka" <d...@p...onet.pl>

    Pisałam już do państwa w tej sprawie ale pojawił się nowy problem a
    mianowicie byłam zatudniona od 1 marca na czas określony przez 3 miesiace
    potem przedłuzono mi umowę do konca roku liczyłam na nastepną umowę na czas
    określony jak mi obiecywano a tu nagle otrzymuję świadectwo pracy i umowę na
    zlecenie. Nic z tego nie rozumiem . I w zwiazku z tym mam pytanie czy
    pracodawca mógł tak zrobić dając mi umowę na zlecenie zamiast na umowę.
    Bardzo proszę o odpowiedź bo nie wiem co mam teraz zrobić. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2005-01-06 09:51:03
    Temat: Re: Umowa
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    dodka napisał :

> [...]
    > pracodawca mógł tak zrobić dając mi umowę na zlecenie zamiast na umowę.
    > Bardzo proszę o odpowiedź bo nie wiem co mam teraz zrobić. Z góry
    to zależy od tego jaką masz szansę znalezienia pracy. Ja bym negocjował kasę
    na pokrycie kosztów ubezpieczeń (różne takie tam) oraz proponował jednak
    podpisanie umowy na czas nieokreślony (3 umowa na czas określony jest i tak
    na czas nieokreślony). Lub szukałbym pracy gdzie indziej.
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 3. Data: 2005-01-06 17:25:14
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Michał Szeląg w news:crj1mn$c5b$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> [...]

    Tak, bo to jego interes i on podejmuje decyzje jak go prowadzić. Chyba, że
    próbuje obejść prawo i chociaż podpisze z Tobą umowę zlecenie, to będzie to
    wyglądało jak normalny stosunek pracy - tak nie może, ale jeśli Ty się z tym
    zgodzisz to raczej trudno będzie go 'ukarać'.

    > (3 umowa na czas określony jest i tak na czas nieokreślony).

    Trzecia, ale licząc od 1 maja. Czyli dla dodki byłaby to niejako druga
    umowa. Być może pracodawca nie zdaje sobie z tego sprawy. Niektórzy ponoć
    podpisują np. miesięczną umowę zlecenie, aby przerwać ciągłość pracy. Po tym
    znowu mogą podpisać dwie umowy na czas określony, i znowu umowa zlecenie...
    dwie umowy na czas określony...

    pozdrawiam
    Greg