PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa › Re: Umowa
    From: Michał Szeląg <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa
    Date: Thu, 06 Jan 2005 10:51:03 +0100

    dodka napisał :

    > Pisałam już do państwa w tej sprawie ale pojawił się nowy problem a
    > mianowicie byłam zatudniona od 1 marca na czas określony przez 3 miesiace
    > potem przedłuzono mi umowę do konca roku liczyłam na nastepną umowę na
    > czas określony jak mi obiecywano a tu nagle otrzymuję świadectwo pracy i
    > umowę na zlecenie. Nic z tego nie rozumiem . I w zwiazku z tym mam pytanie
    > czy
    > pracodawca mógł tak zrobić dając mi umowę na zlecenie zamiast na umowę.
    > Bardzo proszę o odpowiedź bo nie wiem co mam teraz zrobić. Z góry
    > dziękuję.
    to zależy od tego jaką masz szansę znalezienia pracy. Ja bym negocjował kasę
    na pokrycie kosztów ubezpieczeń (różne takie tam) oraz proponował jednak
    podpisanie umowy na czas nieokreślony (3 umowa na czas określony jest i tak
    na czas nieokreślony). Lub szukałbym pracy gdzie indziej.
    --
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.