PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa... › Re: Umowa...
    From: "Mirelcia" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa...
    Date: Sun, 8 Sep 2002 18:05:25 +0200

    Użytkownik Lia <L...@w...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:alfkb9$nla$...@n...onet.pl...

    > Jeden miesiąc. Ale musisz udowodnic mu ze masz umowe na czas nieokreslony,
    > tylko w tym wypadku mozna mowic o okresie wypowiedzenia.
    >
    > okres wypowiedzenia mozna przedłuzyc n adrodze porozumienia stron, jezeli
    > Twoje stanowisko wiąże się z odpowiedzialnością materialną.
    >
    > Oczywiście po dokonaniu wypowiedzenia mozesz przyspieszyc rozwiązanie
    umowy
    > o prace. Jesli pracodawca sie n ato zgodzi.

    Problem w tym ze mi zalezy na tym zeby tego okresu w ogole nie miec... Nie
    musze sie zwolnic bo oni tak chca tylko znalazlam cos lepszego... i teraz
    nie wiem jak to zalatwic... zeby bylo z korzyscia dla mnie oczywiscie ale
    nie wbrew prawu:-) Umowy ... wlasciwie to tylko na gebe robie tu na czas
    nieokreslony... po malych wymuszeniach bo chcieli ze mna podpisac na czas
    okreslony.,..

    Mirelcia