PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętności sekretarek. › Re: Umiejętności sekretarek.
  • Data: 2003-06-27 22:04:21
    Temat: Re: Umiejętności sekretarek.
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PawełW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bdi6hc$23v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Brawo proszę pani tylko nie łapie pani do końca intencji tego "żalenia"
    otóż
    > ja nie mam zamiaru pracować o ileś tam godzin dłużej łamiąc tekst do
    gazety
    > bo pani X zatrudniona na etacie sekretarki (bądź pan) nie zna podstaw
    > Worda. Pomijam fakt iż przygotowaniu tekstu ze spacjami zajmuje trochę
    > więcej czasu niż z prawidłowym formatowaniem.
    > Co do fachowości to muraż musi umieć murować, a sekretarka pisać
    dokumenty
    > bo to chyba jedna z podstawowa czynność dla której powstało jej stanowisko
> [...]

    Dokładnie jak piszesz.
    Z jedną tylko drobną różnicą, którą jest dobrze zauważyć przed wysłaniem
    tekstu do gazety.
    Otóż marny to murarz, który jest murażem.
    Co tu mówić o obsłudze komputerów, jeżeli problemy powstają już na etapie 2
    klasy podstawówki.
    I nie piszcie, proszę, że się czepiam - bo język polski to trudna rzecz ale
    jednocześnie rzecz podstawowa dla osób składających teksty do gazet.
    Pozdrawiam i więcej pokory