PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętność logicznego myślenia i czytania ze zrozumieniem. › Re: Umiejętność logicznego myślenia i czytania ze zrozumieniem. (was: Umiej?tno?? logicznego my?lenia i czytania ze zrozumieniem.)
    From: "Magda" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umiejętność logicznego myślenia i czytania ze zrozumieniem. (was:
    Umiej?tno?? logicznego my?lenia i czytania ze zrozumieniem.)
    Date: Sat, 6 Nov 2004 20:00:06 +0100

    Zgadzam się z Tomaszem w całej rozpiętości. Wysyłam dziennie po
    kilkadziesiąt cv- szukam pracy ;))) i powiem Wam że bardzo dużo pracy i
    czasu zajmuje mi dostosowanie ich do wymagań poszczególnych pracodawców. Bo
    jeśli on chce w pdf'ie a ja wyślę w doc'u to może to być dla niego sygnał,
    że nie czytałam uważnie ogłoszenia or, że swoje cv'ki rozsyłam automatycznie
    jak spam nie dostosowując ich do konkretnych wymagań potencjalnego
    pracodawcy. A jeśli on chce w pdf'ie a ja nie umiem go zrobić (teoretycznie
    oczywiscie) to posiedzę na necie tak długo aż się dowiem jak. Bo przecież
    nie pójdę na rozmowę (jeśli nawet zostanę zaproszona momo że wysłałam w
    doc'u) i na pytnie dlaczego nie w pdf'ie nie odpowiem że nie wiedziałam jak.
    Spaliłabym się ze wstydu.
    Pozdrawiam i wracam do poszukiwania pracy :)))
    Magda