PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: Dawid <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: Fri, 09 May 2003 16:45:46 +0200

    > No to uzupelnijmy to jeszcze o apel do tych co daja ogloszenia: jesli
    > chcecie dostawac CV w okreslonym formacie (zeby nie skakac po www) to
    > zaznaczcie to w ogloszeniu. Wystarczy przejrzec archiwum tej grupy: malo to
    > razy bylo czy CV ma byc w txt, rtf, pdf czy jako link. A jak nie chcecie
    > zeby dzwonili, to nie podawajcie numeru telefonu.

    Bardzo sluszna uwaga, do tego co Alicja - w sumie milo - napisala. Ale to
    niestety fakt, sam ze swojego doswiadczenia wiem jak to jest dostac poczta
    pocisk z grafikami i np niekiedy fragmentami flasha (apropo ofert pracy do
    firmy w ktorej niegdys mialem wielka szanse pracowac). Jesli w poscie dot.
    poszukiwania pracownika nie ma info o zalczanikach i braku checi odwiedzania
    stron trzeba to zaznaczyc. Domyslnie powinno sie przyjmowac linki, ze
    wzgledu na niewydolnosc emaila i inne takie. Wiec jak mozna sie w sumie
    czepiac koniecznosci latania po adresach.

    > A jak CV nie jest takie jakie powinno byc, to nie czytac tylko od razu do
    > kosza. Jesli musisz wyciagac od delikwenta dodatkowe informacje, to znaczy
    > czlowiek nie nadaje sie do pracy. Ja wiem, ze to dosyc ostre, ale jesli
    > komus nie chce sie nawet porzadnie CV napisac, to znaczy jest len, a takim
    > ludziom dziekujemy.

    Zgadza sie ale jednak, pomimo tego co Alicja mowila dolacze swoje
    Zwykle "Nie, dziekujemy, nie kwaliwikujesz sie" (dla pecetow byloby to
    control+C, control+V w niektoryh edytorach) to chwilka, a jak znaczaco
    wplynie na potencjalnego "szukajacego" no i sama firme, ktora poprostu co
    kolwiek odpisuje.

    > A poza tym nie dziw sie, ze ludzie chca dodatkowych informacji. W koncu
    > wszystko sprowadza sie do tego, ze co drugie ogloszenie to akwizycja, ale o
    > tym dowiadujesz sie dopiero na spotkaniu, na ktore poswiecasz czas a czesto
    > tez pieniadze:))

    Traf w dziesiatke!!! Do dzis na pl.praca.oferowana rozeslalem jakies 30 dosc
    - jak dla mnie - trafnie sytuowanych ofert, niestety polowa z nich to
    badania rynkowe ludzi rujnujacych rynek i czesto studentow dampingujacych
    ceny za projekt czy realizacje. Niestety to jest powazna wada wiec tez mnie
    nie dziwi ze ktos w sposob pewnie niekiedy szczegolny chce sie "dowiedziec
    wiecej".
    Nie wiem moze rozwiazaniem jest wprowadzenie obostrzenia lub znacznika w
    poczcie okreslajacego wiarygodnosc - to da sie wymyslic i zrobic, ale co
    bede zdradzal ;)

    > Jeszcze jedno: gdyby ktorys HR-owiec odpowiedzial, ze aplikacja jest zla a
    > CV ma bledy, to moze taki gosc nastepnym razem by sie poprawil? Czasami nie
    > warto byc poprawnym politycznie:))

    ;-)))

    > Zycze cierpliwosci i powodzenia w poszukiwaniach:))
    > Pozdrawiam,
    > Aga (niespecjalistka IT:))

    Pozdrawiam
    Dawid