PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
  • Data: 2003-05-09 14:00:33
    Temat: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Od: Marek Pajak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alicja wrote:

    > Wiesz, jeśli nie napisałeś, że się zajmujesz przykładową grafiką to
    > nikt nie jest jasnowidzem. Zresztą często w firmach bardziej cenią
    > rzeczy wyuczone z ochoty niż z musu. Bynajmniej u nas tak jest.
    Chyba nie do końca mnie zrozumiałaś... Jeżeli grafiką zajmuje się "z
    pasji", to przecież nie moge umieścić tego w CV. Na CV mam (np.)
    Iżyniera spawalnictwa i praktykę w Zakładzie Przemysłowym. Jeśli Ty
    szukasz grafika i zobaczysz moje CV, to prawdopodobnie uznasz, że nie
    jestem właściwym kandydatem i nawet nie zerkniesz na list motywacyjny w
    którym to wyjaśniam jak bardzo fascynuje mnie grafika i jak długo się
    nią zajmuje.
    Wiem, że nikt nie jest jasnowidzem, podejrzewam tylko, że wstępna
    selekcja jest na podstawie CV i jeżeli z niego nie wynika bezpośrednio
    moja przydatność na stanowisko to odpadam i tyle.
    Ale chciałem się upewnić czy tak jest na pewno ?
    Więc jeszcze raz nieco jaśniej:
    Czy jeżeli CV dyskwalifikuje kandydata, to mimo wszystko przeczytasz
    list motywacyjny?

    Pozdrawiam
    Marek (wcale nie jestem upierdliwy, tylko rządny wiedzy ;))