PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
  • Data: 2003-05-09 15:11:18
    Temat: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza sie ale jednak, pomimo tego co Alicja mowila dolacze swoje
    > Zwykle "Nie, dziekujemy, nie kwaliwikujesz sie" (dla pecetow byloby to
    > control+C, control+V w niektoryh edytorach) to chwilka, a jak znaczaco
    > wplynie na potencjalnego "szukajacego" no i sama firme, ktora poprostu co
    > kolwiek odpisuje.

    Toz to tak oczywiste, ze nawet mi sie o tym pisac nie chcialo:))) Ja tez
    jestem za pelna kultura jesli chodzi o jakiekolwiek odpowiedzi na aplikacje.
    Co innego gadac ze sciana, a co innego z czlowiekiem, nawet jesli nie ma dla
    nas dobrych wiadomosci.

    A to ze Ala odpowiada na maile to tylko dobrze o niej swiadczy. Fajnie by
    bylo, gdyby wszyscy mieli tyle przyzwoitosci. Dla przykladu: kiedy wysylam
    jakies oferty mailem zawsze prosze o potwierdzenie odbioru. W sumie nic
    wielkiego, wystarczy jedno klikniecie myszka. Tylko ze na 10 wyslanych maili
    dostaje 1. No i potem nie wiem czy slac jeszcze raz bo nie dotarlo, czy ktos
    najzwyczajniej ma mnie w nosie...

    Uklony,
    A.