PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: Fri, 9 May 2003 15:35:23 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@staticline638.toya.net.pl

    No to uzupelnijmy to jeszcze o apel do tych co daja ogloszenia: jesli
    chcecie dostawac CV w okreslonym formacie (zeby nie skakac po www) to
    zaznaczcie to w ogloszeniu. Wystarczy przejrzec archiwum tej grupy: malo to
    razy bylo czy CV ma byc w txt, rtf, pdf czy jako link. A jak nie chcecie
    zeby dzwonili, to nie podawajcie numeru telefonu.

    A jak CV nie jest takie jakie powinno byc, to nie czytac tylko od razu do
    kosza. Jesli musisz wyciagac od delikwenta dodatkowe informacje, to znaczy
    czlowiek nie nadaje sie do pracy. Ja wiem, ze to dosyc ostre, ale jesli
    komus nie chce sie nawet porzadnie CV napisac, to znaczy jest len, a takim
    ludziom dziekujemy.

    A poza tym nie dziw sie, ze ludzie chca dodatkowych informacji. W koncu
    wszystko sprowadza sie do tego, ze co drugie ogloszenie to akwizycja, ale o
    tym dowiadujesz sie dopiero na spotkaniu, na ktore poswiecasz czas a czesto
    tez pieniadze:))

    Jeszcze jedno: gdyby ktorys HR-owiec odpowiedzial, ze aplikacja jest zla a
    CV ma bledy, to moze taki gosc nastepnym razem by sie poprawil? Czasami nie
    warto byc poprawnym politycznie:))

    Zycze cierpliwosci i powodzenia w poszukiwaniach:))
    Pozdrawiam,
    Aga (niespecjalistka IT:))