PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: "Vei" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: Fri, 9 May 2003 15:07:57 +0200

    > Niewdzięczne jest również czytanie całego zacytowanego listu przedmówcy,
    > skoro odpowiedź jest ogólnym komentarzem, a nie odniesieniem do
    > konkretnych fragmentów. Mam nadzieję, że nie był to akt desperacji ;-)

    "Czepiasz" sie Sebastiana za nieciecie cytatow, a ja sie "czepie" Alicji.
    Chce by poszukujacy pracy zastanowili sie nad swoim CV itd, a sama pisze
    tutaj i lamie pewne zasady, np. odpowiedz do posta muzzy.
    Jak widac sama popelnia bledy, wiec moze niech sprobuje zrozumiec innych,
    ktorzy tez cos robia nie tak, jak by tego wymagala.

    A tak na marginesie - takich jak Alicja jest naprawde niewielu.
    Moj kolega szuka pracy w branzy IT. Wysyla czesto ode mnie z kompa
    zgloszenia e-mailem i u mnie sprawdza poczte, bo nie ma w domu dostepu do
    sieci. Od poczatku kwietnia wyslalismy okolo 15 aplikacji.
    Kazdy taki e-mail opatrzony jest tematem typu: "oferta pracy - nr re. ...."
    lub nazwa stanowiska jesli nie ma numeru referencyjnego.
    W tresci jest tekst typu: Szanowni Panstwo W odpowiedzi na Panstwa
    ogloszenie (...) W zalaczeniu przesylam swoje dokumenty aplikacyjne (...) Z
    powazaniem, imie i nazwisko

    Nie dostal ani jednej odpowiedzi - ani na tak ani na nie. A mysle, ze jego
    dokumenty byly na temat, bo specjalizuje sie w administrowaniu systemem UNIX
    i z tego, co pamietam - tylko na takie ogloszenia dotychczas odpowiadal. I
    zgodnie z tym, co radzi Alicja - nie wydzwania do firmy i nie zawraca im
    glowy tylko grzecznie czeka na odpowiedz.
    W koncu chyba zacznie wysylac odpowiedzi na ogloszenia dotyczace stanowisk
    mniej zwiazanych z jego dotychczasowym doswiadczeniem.